6 weken en niet misselijk... moet ik ongerust zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door scorpiomommy, 19 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scorpiomommy

scorpiomommy Nieuw lid

15 feb 2016
    4
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ben nu 6weken zwanger en ik heb 4 testen moeten doen vooraleer ik t geloofde. Ik heb veeeeeeel symptomen maar ik ben niet misselijk. Moet ik mij zorgen maken want ik hoor iedereen praten over de misselijkheid...

2. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Iedereen reageert anders en ook iedere zwangerschap op zich is weer anders. De symptomen kunnen ook erg per persoon en zwangerschap verschillen hoor :)

Stresskipje vindt dit leuk.
  3. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Ik heb ook heel weinig last van symptomen.. weinig tot niets..
    Is voor mij ook nieuw vergeleken met mijn vorige zwangerschappen..
    Ik neem het maar als een "blessing", want elke dag boven de wc pot hangen is ook niets! :D

4. GYNN

GYNN Actief lid

22 feb 2015
    386
    481
    63
    Vrouw
    België
    Doet me aan mezelf denken. :D
    Toen ik 6 weken ver was, was ik ook niet misselijk en dacht ik ook van "oei, mss iets mis" of " yay, mss behoor ik tot het groepje vrouwen die niet misselijk worden tijdens hun zwangerschap!". Nog geen 5 dagen later zat ik, al hurkend, te kotsen achter een struik en kreeg ik amper een half bord leeg s'avonds. :p

Dus meteen geen misselijkheid hebben, hoeft niets te betekenen hoor! Zeker als je nog wel andere symptomen hebt (ipv helemaal geen).

5. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Ben nu 35 weken zwanger en ben in de hele zwangerschap nog geen seconde misselijk geweest.
    Iedereen reageert anders dus het zegt helemaal niks hoor!

6. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Nee hoor geen zorgen maken! Ben ruim 13w zwanger, van een tweeling zelfs, en ook nog nooit echt misselijk geweest, hooguit eens geen zin in eten. Sowieso weinig symptomen op vaaak plassen en obstipatie na. Geniet van je zwangerschap!

7. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was, maar juist genieten van je niet-misselijkheid. Ik werd goed misselijk tussen week 6 en 10. Daarna nam het gelukkig weer af. Maar ik lees ook wel eens verhalen dat vrouwen nog later misselijk worden en ook langer misselijk zijn!

Iedere vrouw reageert anders op een zwangerschap :)

Gefeliciteerd met de jouwe en zoals ik eerder al zei: enjoy!

8. Vive4

Vive4 Lid

17 nov 2015
    67
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde, ik ben niet misselijk, maar ik heb ook geen een andere klacht, helemaal niks. Hopelijk mogen we van 'geluk' spreken dat we geen klachten hebben, en gaat alles binnenin gewoon goed :)

9. Ziva15

Ziva15 Lid

29 jan 2016
    60
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb 4 zwangerschappen gehad werd ik kots missselijk al voor mijn NOD. Nu deze zwangerschap begin ik nu pas licht misselijk te worden

10. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Ik was bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet misselijk en die resulteerde in een gezond zoontje!

11. Angelina92

22 jan 2016
    28
    1
    1
    Tilburg
    Ik ben nu ook 6 weken zwanger en totaal niet misselijk.
    Ik heb ook net als jou wel andere symptomen.
    Ik denk ook dat elke zwangerschap anders is hoor.

12. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Nee joh. Hier alleen moe!

13. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Hoewel ik goed begrijp dat je hierdoor gaat twijfelen zeg ik geniet! Uit ervaring weet ik hoe het is om wekenlang misselijk te zijn en dan denk je toch heel vaak, waar ben ik aan begonnen! Haha, ik weet ook uit ervaring datbik aan iets moois ben begonnen, maar ga genieten! Het zegt nl niets misselijk zijn of niet.

14. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Ik ben nu 8 weken zwanger (8.5 om precies te zijn) en ik begin nu pas echt kwalen te krijgen! Heb wat vaker last van misselijkheid maar ook de vermoeidheid is heel extreem ik kan zo als een blok in slaap vallen. Ook moet Ik echt elke 3 uur wat kleins eten anders is het spuugen gegarandeerd..
    Maar dat is echt pas sinds afgelopen week want eerder heb ik hier ook al dingen gepost dat ik niets voelde enzo maar het begint nu te komen... dus; het kan nog komen. Maar zoals je leest zijn er zat dames die 9 maanden nergens last van hebben.

Fijne zwangerschap!

15. Beebje076

Beebje076 Lid

14 feb 2016
    36
    1
    6
    Dat riep ik ook heel vrolijk dat ik niet misselijk was, maar sinds deze week hang ik elke ochtend boven de wc haha..

16. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben minder ver zwanger, maar ook niet misselijk etc. Dat is voor mij ook verrassend, vorige keer was ik al misselijk met 3,5 week haha. Maargoed, misschien komt het nog. Al hoop ik het niet ;)

17. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik had vorige week behoorlijk veel last van misselijkheid en nu sinds twee dagen is dat ineens minder. Ik maak me hier wel zorgen om. Weet iemand of het normaal is dat misselijkheid in vlagen minder kan zijn?

18. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Lees bovenstaande reacties maar.
    Het kan gelukkig afzakken.
    Heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad.
    Ben zelf nu 6 weken zwanger en gelukkig nog niet misselijk.

19. Dobbelsteen

Dobbelsteen Actief lid

1 jan 2016
    123
    11
    18
    Ik was de eerste weken ook helemaal niet misselijk, maakte me erg onzeker. Ik had soms wat pijnlijke borsten maar op andere dagen weer nergens last van. Pas bij 9 weken kreeg ik meer last van misselijkheid en maagzuur, maar niet extreem. Nu 16 weken en nauwelijks last meer van misselijkheid. Gebrek aan misselijkheid hoeft niets te betekenen hoor!

20. Nathalia125

Nathalia125 Actief lid

30 jan 2016
    108
    1
    0
    NULL
    NULL
    Misselijkheid heb ik ook niet gehad , maar nu moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk weinig symptomen heb , iets meer honger en een beetje hoofdpijn af en toe , en mijn eerste echo was goed dus het zegt eigenlijk niets

Deel Deze Pagina