Na vijf maanden is het dan zover: Wij zijn zwanger! Ik weet dat er mensen zijn die er langer over doen maar wat kan vijf maanden lang duren zeg! Ik heb denk ik wel 50 euro aan testen gedaan in die tijd! Beetje onnozel maar ja... Het is nog maar vijf weken ofzo en kben (NOG) niet bij de huisarts geweest maar kben zo blij! Mn zus was al zwanger, mn schoonzus was al zwanger (allebei in één keer natuurlijk...) en ik nu dus ook! Liefs
Hey dames heb gisteren en vandaag weer getest wel te vroeg maar die streepjes staan er wel vet dikke 2 strepen ben super blij maar weet alleen niet hoe ver ik ben.
kijk het zit zo 19 spet zou ik ongi moeten worden ik was dus 1 week later 26e dus daarna weer heel effe de 24 oktober weer paardaagjes maar en nu deze maand positief getest wat is het nou
ik zou uitgaan van de 24 als laatste menstruatie datum, dan moet je even kijken bij de calculator links op deze pagina, dan kun je uitrekenen hoever je nu bent.. Liefs Jojo
Ik snap het even niet meer? Yakout loopt iedereen te bedanken maar het is toch geopend door zusje? Anders even eigen topic openen, Allebei in ieder geval van Harte
Ik zeg toch ook niet dat het niet mag? Maar het is alleen verwarrend. Iemand anders opent een topic over haarzelf dat ze zwanger is. Als je zwanger bent open je namelijk ZELF een topic zodat iedereen jou kan feliciteren. In iemand anders ikbenzwangertopic de felicitaties in ontvangst nemen is toch raar? Ik bedoel het niet verkeerd, maar het is verwarrend. Want jij bedankt ze, maar misschien feliciteren ze zusje wel. Dat kun je dus niet weten. Vaak lezen mensen alleen maar het bericht van de TS. Ik bedoelde het verder niet verkeerd en heb jullie overigens allebei gefeliciteerd.