oo..weet iemand dit(bruin verlies)39 wk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chanisse, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    hallo meiden

misschien een beetje een genate vraag,maar misschien weten jullie het wel..
    gisteren ben ik naar de vk geweest en die zij dat de enige manier was dat t kindje eerder geboren kon worden is door veel te vrijen.
    nu hebben mijn vriend en ik het gisteren 2 x gedaan,maar bij de 2x keer had ik een beetje een pijnlijk gevoel in mijn buik.
    nu heb ik sinds gisteravond nadat we t hadden gedaan(in bad) bloedeverlies en nu heb ik de hele tijd van die ongi klachten,heb net t gevoel dat ik ongi ben..verlies nu ook telkens bruine afscheiding dat wel naar bloed ruikt..telkens als ik loop komt er wat uit en ik heb ook dat ongi gevoel in mijn buik.
    weet iemand of dat normaal is,want ik vind t een beetje lullig om aan de vk te vragen!

groetjes chan

2. Niet meer actief

haha, nou zo te horen heeft het effect gehad hoor. Ik zou maar wat voorbereidingen treffen zoals koffertje nalopen enzo. Klinkt wel heel verdacht!

3. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    Ja op mijn blaadje van de vk stond dat je bloedverlies kunt hebben. Dit is niet erg maar als het erg veel is en helder word moet je wel ff contat met ze opnemen. Het kan ook goed zijn dat je nu aan de gang gaat want wat ik van vriendinnen hoor zijn weeen mestruatie achtige krampen dus ik ben benieuwd. Suc6

liefs caroline

4. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Hoe moeilijk het is gewoon even rustig afwachten.
    Het kan zijn dat de weeen inderdaad nu wat beginnen te komen, maar kan helaas ook weer afzakken (wil je nl geen valse hoop geven)
    Als je echt bloedverlies hebt zou je trouwens wel even kunnen bellen want volgens mij was dat een van de redenen om meteen even te bellen, maar daar kan ik naast zitten? (staat als het goed is op je vk kaart over wanneer je moet bellen)

5. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    t zijn telkens van die (ja sorry klinkt vies) kloddertjes maar t is niet helder rood,dat was gister wel..toen waren t ook enkele druppeltjes op t wc papier..nu loop ik de hele tijd met een prop papier in mijn onderbroek en telkens zit er wat op!
    ik hoop dat t op gang is gekomen..maar ik ben niet zo iemand die achter ieder gevoel iets achter zoekt en Zowiezo niet gelijk gaat bellen.
    volgens mij zou ik t ook niet gelijk in de gaten hebben als de weeen lichtelijk beginnen.hihihi

6. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Zolang het bruin en kloddertjes zijn is het oud bloed en is er eigenlijk (helaas) nog maar weinig aan de hand. Dus helaas kan ik niets anders zeggen dan rustig afwachten.. hoop voor je dat het snel echt begint!

7. Niet meer actief

precies, afwachten is het enige wat je kan doen! Klinkt allemaal hoopvol hoor,... maar goed.. komt het niet dan komt het niet hè!

Enne.. je moet gewoon bellen wanneer jij denkt dat het nodig is. Wacht in ieder geval nooit TE LANG met bellen. Ze zullen je nooit een zeur vinden, in ieder geval zullen ze het niet zo snel hardop zeggen.

haha

8. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Teveel bellen is relatief, wanneer bel je teveel?
    Is toch normaal dat je je zorgen maakt als zwangere vrouw, je draagt tenslotte de verantwoordelijkheid over dat nieuwe leven in je buikje hé.
    Als je het echt niet vertrouwd of het bloed roder begint te worden, ff bellen joh, je niet schamen;)
    Veel succes!
    Lieke XXX

9. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Hier spreekt een leek... :)

Is het misschien niet de slijmprop die loskomt?
    Dat lees ik hier namelijk vaker. Dan zou het een goed begin kunnen zijn toch?

10. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Dat is zeker inderdaad, maak je je zorgen dan inderdaad gewoon bellen!

Deel Deze Pagina