klein probleempje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sharon, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    hoi allemaal.
    heb de laatste tijd heel erg veel last van scheetjes.
    krijg dan kramp in mijn buik en moet dan een scheetje laten, dan is het over, of die dan dwars zit :(: .
    ik vind het heeel erg vervelend als ik dan in een winkel sta.
    heeft iemand van jullie ook hier last van?

ik heb ook last van mijn borsten.als ik s;morgens opsta dan hebben ze hendig gelekt.hier heb ik best al een tijdje last van.
    is ook een beetje een rare kleur beetje donker achtig.
    en als ik op mijn tepel duw komt er alleen soort van vocht uit en daarna dat donkere.
    heeft iemand van jullie hier ook last van?
    groetjes :)

2. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik heb wel zo nu en dan last van scheetjes idd die gepaard gaan met krampen en dan als ik er eentje heb gelaten gaat het wel weer. dat is echt een periode want het kan een paar dagen duren en dan heb ik er weer geen last van voor een paar weken.

Van mijn oudste zoon toen had ik last van vocht uit mijn borsten die geelig van kleur was al ruim voor mijn uitgerekende datum en als ik erin kneep kwam dat er dan ook een beetje uit. Maar dat schijnt normaal te zijn hoor.

xxx jet

3. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Geen last van lekkende borsten, wel van de scheetjes. Had ik met mijn dochter ook. Het feit dat ik scheetjes moet laten vind ik niet zo erg. Wat ik wel heel vervelend vind is dat ze zo stinken! Maar dat schijnt normaal te zijn bij zwangerschap ivm darmwerking enzo.

4. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    De scheetjes zijn hier dagelijkse kost, en er kunnen verdraaid enorme stinkers tussen zitten! :oops:
    Ik krijg zelfs een harde buik als ik darmkramp krijg, niet zo leuk :(

Lekkende borsten heb ik nu al, het is donker geel en soms wel lastig.
    Loop nu al met borstcompressen rond :(

Deel Deze Pagina