oog klachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door neeltje, 28 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hallo dames,

sinds 2 dagen heb ik een soort druk gevoel achter mijn ogen, herkent iemand dit?
    heb erg zware oogleden en als ik mijn ogen dicht doe is het net of ze gekneust zijn.
    ik weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven

2. PGirlie

PGirlie Actief lid

26 feb 2006
    101
    0
    0
    Hou je toevallig vocht vast?
    Dan kan dit misschien ook bij je ogen het geval zijn en de druk veroorzaken.
    Of zeg ik nu iets heel raars?

3. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik hou wel iets vocht vast maar dat is eigenlijk minimaal, daar had ik ook al aan gedacht maar leek me sterk omdat het zo minimaal is.
    mijn bloeddruk is nu ook goed en mijn hb nu ook.
    bedankt voor het meedenken, en raar is het zeker niet

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hoi Neel,

toch is bloeddruk het eerste waar ik aan denk als ik je lees. Mijn verloskundige heeft me uitdrukkelijk gezegd dat ik met name moest letten op druk rond het voorhoofd/boven de ogen i.v.m. mijn bloeddruk. Misschien toch keer extra laten controleren?

Karin

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Het is heel gek maar ik heb het ook al een paar dagen, heb er ook iets hoofdpijn bij.

Eerder had ik hier ook last van als ik migraine had gehad maar dat heb ik dus niet meer gehad sinds ik zwanger ben.
    Ik heb dus ook wel eens mn oogdruk oplaten meten bij een opticien en die vertelde dat de oogdruk goed was en dat het aan mn migraine ligt.

Ik denk dat het bij mij iig hiermee te maken heeft, ik riep gisteren ook nog dat mn ogen gekneust aanvoelen haha. Vandaag voelen ze alweer een stuk minder zeer.

Sterkte.

6. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    mijn ogen deden ook erg pijn tijdens mijn zwangerschap ik heb toen bij de opticien mijn ogen laten meten en het was slechter geworden, de beste man zei dat dit kon komen door de hormonen maar ook dat het blijvend kon zijn

en tadaa het is bij mij blijvend en ik ben nu gezegend met een prachtige bril :)

7. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    thanks Karin, moet vrijdag weer naar de Gyn, als het niet erger wordt dan laat ik deze afspraak gewoon staan anders ga ik wel even langs de ha

Deel Deze Pagina