(spier)pijn boven in m'n buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Zeeuwsmeisje, Nov 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Gisteravond toen ik naar bed ging kreeg ik na het naar boven lopen ongelooflijke pijn in m'n buik bovenin het voelde ook een beetje als een zware druk en werd er ook wat benauwd van. Het leek wel op spierpijn, alsof ik heel de dag buikspieroefeningen had gedaan (maar dat doe ik nooit, helemaal nu niet :) )

Ik kon er gewoon niet van en werd echt helemaal misselijk van de pijn (en ik ben nooit misselijk) Alleen als ik recht zat leek het wat beter te gaan. Ik schrok er best van terwijl ik me verder nooit druk maak om de pijntjes die ik voel en ik herken het ook niet van mn vorige zwangerschap.

Iemand een idee wat het is?

2. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Heb ik ook, het gevoel alsof je buik ineens heel erg hoog zit.

Ik weet niet precies waar het door komt, maar als ik het heb, is het altijd s'avonds. Idd een vervelend gevoel.

3. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Is het een beetje het gevoel alsof er een band om je bovenbuik wordt strak getrokken?

Als dat zo is, moet je voor de zekerheid even je bloeddruk op laten meten of die niet te hoog is. Strakkebandgevoel duidt heel vaak op een (te) hoge bloeddruk....

4. pooh7605

pooh7605 Actief lid

Apr 20, 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Ik heb het ook en nu is hetzelfs over gegaan naar continue pijn daarboven maar ik weet dat het bij mij door de baby komt. Die drukt met zijn kleine kontje tegen mijn ribben aan en als ik teveel buk of teveel doe dan krijg ik er ook nog eens die extra pijn bij en dat doet zo pijn dat ik ervan begin te zweten en ind. wat misselijk wordt ook. Bij mij werd ook mijn bloeddruk gemeten en die was goed. Tegen mij zeiden ze dat ze er niets aan kunnen doen. Hopelijk heb je hier wat aan anders zou ik ook even langs de verloskundige gaan ofzo.

Share This Page