Kleur van de vagina veranderd..

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door einad, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo Dames,
    Ik weet niet zeker of het hier op de goede plek staat maar ik zit met het volgende :)
    Van de week was ik even aan het kijken met een spiegeltje van onder, had een beetje last van gezwollen schaamlippen.
    Toen ik die even opzij deed zag ik mijn vagina en die was bijna helemaal wit:$
    Normaal is die ook altijd gewoon roze, lijkt niet goed doorbloed?
    Maar droog is hij niet en kan ook gewoon gemeenschap hebben.
    Vind het alleen zo raar dat hij die kleur heeft.
    Kan dit door de bevalling komen, het was wel uiteindelijk een spoed ks dus niet vaginaal bevallen..
    Heeft iemand dit ook en weet iemand wat dit is?
    Sorry voor de datails, vind het een beetje genant maar wil toch graag weten wat het is...

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Dat is idd wel bijzonder. Ik herken het eerlijk gezegd van mezelf niet, maar ik ben dan ook 'gewoon' vaginaal bevallen.

Doordat je een ks hebt gehad denk ik zelf eigenlijk niet dat het door de bevalling komt... of heeft je kindje heel lang diep ingedaald gelegen? Waardoor er lange tijd druk op je vagina enzo heeft gestaan?
    Of heb je verder nog andere klachten die bijv. op een schimmeltje ofzo zouden kunnen wijzen? Zit er wel gewoon gevoel in de huid? Als het echt slecht doorbloed zou zijn, lijkt het me dat de huid ook anders moet voelen dan normaal. Dat merk je denk ik wel bij de seks bijv.
    Wie weet komt het kleurtje snel genoeg weer terug.

Als je nog op nacontrole moet bij je gyn zou ik het gewoon even navragen eerlijk gezegd... maar ik kan me voorstellen dat je het een beetje genant vindt... ;)

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Zat er misschien afscheiding op?

4. Bedankt voor de reacties!

Ik had inderdaad even gekeken of er afscheiding op zat maar het is echt een lichtere kleur...
    Vandaag ook nog, mocht het morgen ook nog zo zijn dan maar even langs de ha, mijn eigen is op vakantie maar de vervanger is een vrouw dus dat is wel fijn.
    Heb er geen last van en ook geen schimmelinfectie maar ik vind het gewoon een beetje vreemd.

Deel Deze Pagina