Succes. En laat je nog even weten hoe het gegaan is? (Mocht je het trouwens tussentijds toch opeens niet vertrouwen of meer klachten krijgen, gewoon de HAP bellen hè.)
Succes maandag! @Salsera: ik heb ook begrepen dat het weinig voorkomt bij jonge mensen. In mijn geval komt het waarschijnlijk doordat ik veel te vroeg ben geboren en er te veel zuurstof bij mijn ogen is gekomen in de couveuse (zo is mij altijd verteld) Hierdoor ben ik slechtziend. Het netvlies in mijn linkeroog hebben ze nog kunnen laseren en daarna heb ik operatief een bandje om mijn oog gekregen. Mijn netvlies in mijn rechteroog liet los toen ik hoogzwanger was en in 1 dag zag ik bijna niets meer met dat oog (achteraf gezien had ik toen al een week of zo een zwart vlekje in mijn ooghoek wat niet wegging) Na de operatie zie ik nu ongeveer wat jij beschrijft. Een jaar later liet het weer los. Weer geopereerd. Nu maar hopen dat het niet meer gebeurd! Het is echt doodeng vind ik. Ik let nu ook wel constant op signalen van een loslating. @Mamabri: fijn dat ze het met laseren hebben kunnen oplossen bij jou! En dat het niet een jaar eerder gebeurde!