Wie volgt dit ook? Ik vind het erg leuk! Kijk er steeds weer naar uit. Alleen vind ik dat de dame die Dina speelt niet mooi acteert. Ik vind haar heel gemaakt over komen. Verder vind ik het wel erg leuk.
Ik volg de serie ook. Maar het is niet wat ik had verwacht. Ik dacht dat er ook wel wat humor in zou zitten, zoals bij Soof bijvoorbeeld of Luizenmoeder, maar ik vind het eigenlijk allemaal vrij dramatisch. Op zich geen probleem maar moest wel even schakelen want had echt iets luchtigers verwacht. Ben het trouwens helemaal met je eens wat betreft haar acteerwerk, zo vreemd want normaal vind ik haar een goede actrice.
Jaaa, ik ben fan! Wordt af en toe emotioneel van de ouders die in het begin of einde advies geven. ICM de muziek, en gewoon de rake onderwerpen!
Ik volg het ook! Alleen die stalker mag echt wel weg nu van mij, dat is geen puberprobleem (in de serie dan) en het geeft mij een vervelend gevoel.
O, nu al? Ik moet die van gisteren nog even kijken vandaag. Erg leuke serie! Leuk dat er een volgend seizoen komt.