Beste mensen, Op onderstaande foto zie je onze kleine Jelle met zijn favoriete knuffel. Hij is helemaal gek met dat beertje. We hebben hem met zijn geboorte gekregen, maar geen idee meer van wie. Ik zou graag een paar reserveknuffels kopen, maar ben hem helaas nog nergens tegengekomen. Wie heeft dit beertje ergens in een winkel gezien? Of heeft hem zelf thuis en doet er niks mee? Dan zou ik hem graag van je kopen. Dank alvast en groetjes, Madelief
Hoi, heb je geen duidelijkere foto? Maar je zou eens kunnen kijken op www.tchibo.nl daar lijkt ie wel wat op. succes
Dank je voor je reactie. Ik heb gekeken bij Tchibo, maar helaas nog niet gevonden. Ik heb het knuffeltje stiekem even uit zijn ledikantje gehaald, hier een betere foto:
Weet ik helaas niet, ik had alle labeltjes van de knuffels geknipt, omdat ik die lelijk vond. Toen wist ik ook nog niet dat dat zijn favo-knuffeltje zou worden...
mmmmmm lastig he.... een favoriete knuffeltje..... Wat je misschien ook kan doen is knuffel meenemen naar een babyzaak of zo iets, speelgoed winkel? weet je nog van wie je hem heb gehad? aanhaar/hem vragen?
Goed idee. Ik weet niet van wie, waarschijnlijk zat hij in een van de kraammanden die ik gehad heb via het werk van mijn vriend...
Ik denk dat je dan meer succes hebt op MP, want bij het kruidvat zullen ze wel niet meer hebben. Ik zoek een knuffel van de HEMA, ook niet meer verkrijgbaar en op MP vragen ze er woekerprijzen voor.
Hoi Loeki, De link werkte bij mij niet, maar via zoeken op marktplaats heb ik hem gevonden (met veel dank voor de kruidvat-tip!). Superbedankt!
Ik zou eens op www.knuffelkwijt.com kijken. Daar kun je knuffels aanbieden en zoeken. Misschien wordt hij daar wel aangeboden!
Er zijn wel meer van die sites trouwens. Goole maar eens op knuffel kwijt, dan komen we nog een paar naar boven. Succes!
Dank jullie voor alle tips. Ik heb er inmiddels op marktplaats een paar gevonden en ben aan het bieden. Hopelijk lukt het om er een paar te bemachtigen. Groetjes, Madelief @Amber: dankje! :-D