Oogarts of orthoptist op het forum?

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1983, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hier ook 2 kinderen met bril, allebei een cilinder en een flinke plus. Ik heb ook nooit iets gemerkt en ik zie die vergroting niet zo.
    Ik merk alleen aan ze dat ze heel blij zijn met die bril en die van mijn zoon is nu kapot en hij zegt elke dag dat hij hem mist :D

Bijgevoegde bestanden:

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hier ook een zoontje (6 jaar) met een bril.
    Ik had precies dezelfde reactie als jij. Snapte er niks van. Hij zag toch alles, hij klaagde nooit, en toch +5 en +6!
    Twijfelde ook heel erg!

Mij werd ook steeds uitgelegd dat hij alles zelf corrigeert. Dit lukt ze tot een jaar of 7, maar kost veel energie en moeite. In het begin zag hij slechter met bril, dit omdat hij zijn oogjes niet ontspande. Nu 2 jaar later kan hij zijn ogen niet meer corrigeren, en ziet hij dus duidelijk beter met bril.

Mijn zoontje heeft overigens erg veel moeite met zijn bril. Hij doet hem braaf op omdat hij echt niet zonder kan, maar hij baalt er zo ontzettend van. Hij is echt een jongens en die bril zit hem zo in de weg. Hij zegt zelfs dat hij zichzelf lelijk vind door die bril, vind dat zo sneu, maar kan er niks aan veranderen.
    Behalve er voor hem zijn en hem vertellen hoe mooi ik hem juist vind!

xx

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Naamloos.jpg

Hier een foto van mijn kanjer! Ik ben al zo gewend aan zijn bril, dat ik altijd met wennen als hij hem niet op heeft!

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Heftig zeg! En respect voor jou, lijkt me inderdaad vreselijk. IK weet nog die eerste paar weken dat ik zelf mn lenzen in moest krijgen. Wat goed dat ze het nu toelaat. Gaan idd nog even wachten ermee.

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Mijn dochter met dr brilletje, over een maandje weer een ander. Ben een beetje klaar met deze.

Deel Deze Pagina