Heeft iemand ervaring met de autostolen van Lief Lifestyle? Het gaat over twee onderstaande: 1. Van 9 maanden tot 6 jaar en 2. Van 9 maanden tot 11 jaar. Alvast bedankt voor de hulp!
Is dat niet alleen een hoesje dat over een goedkope (Kidsriver??) autostoel is getrokken? Wat ik ervan gehoord heb is het niet een al te beste stoel.
ja idd! wij hebben ze gehad 2stuks en tot 2 x toe kapot gehad. Waardoor de stoel niet goed meer vast zat. We kregen gelukkig ons geld terug en korting op een nieuwe stoel. Ik zou ze dus niet meer kopen en echt goedkoop zijn ze ook niet
Prima autostoel, wij hebben het jongensmodel (casper) en dan de 9-36 kilo versie. Het is idd een kidsriver-autostoel, gerestyled door Lief! Hij kan ook in de slaapstand, erg comfortabel bij lange ritten, ook de 5puntsgordel is erg fijn! Het is gewoon een autostoel die goedgekeurd is volgens de nu geldende europese normen, kan me dus niet vinden in bovenstaande reactie. Wij hebben er tnt (gebruiken hem al 10 maanden) nog geen enkel probleem mee gehad. Heb er even 2 foto's bij gedaan, hier was zoonlief nog wel een stuk jonger, maar dan heb je een idee...
Hij is idd wel goed gekeurd anders verkochten ze hem niet natuurlijk. Maar vind het toch raar als je bij 2 stoelen tot 2x toe iets kapot hebt. Dan heb ik er geen vertrouwen meer in. Me zoontje zat er wel goed in trouwens
Ik had jouw reactie nog niet gelezen, reageerde op kusjesmama Maar idd heel raar dat ze tot 2x toe stuk zijn gegaan, waar zat bij jullie het probleem, want hier echt nergens last van!
Hier ook de meiden versie die je heel lang kunt gebruiken Vind hem super ! Heb zelfs al een keer de bekleding eraf gehaald om te wassen . Ging hartstikke goed Hier nu 14 mnd ong in gebruik
Hier kwam het na een jaar ongeveer achter die clips om de gordel te bevestigen trokken krom waardoor de stoel niet meer goed vast stond. De stoel werd er nooit uitgehaald. Misschien hebben ze het nu wel verbeterd