Haay mensen, ik heb een probleem met whatsapp, en vroeg me af of iemand hier dit weet.. Ik heb perongeluk het verkeerde berichtje naar de verkeerde persoon gestuurd (iets beschamends, haha) maar zijn telefoon staat uit. Het berichtje is dus wel verstuurd, maar niet aangekomen... Is het mogelijk om op een of andere manier te voorkomen dat het berichtje aankomt? Zoals whatsapp verwijderen of hem blokkeren ofzo? Alvast bedankt!! xxx
O wat erg he. Ik heb dat ook een keer gehad. Zie je daar maar weer eens uit te lullen. Ik kan je niet helpen, sorry, geen idee hoe het moet.
Denk niet dat zoiets nu nog kan. Je hebt deze al verstuurd voordat je gem blokkeert. Ben nu wel neuwsgierig wat je gestuurd hebt haha.
Zodra diegene zijn internetverbinding aan zet (of tel. staat uit) dan krijgt diegene dat berichtje binnen. Erg hoor haha Daarom controleer ik alles 3x voordat ik op verzenden klik
Volgens mij kan je het berichtje nog wel wissen.... heb het ook wel eens gehad en die persoon heb ik er nooit over gehoord dat ie een raar berichtje had gehad. Het bericht wat je gestuurd hebt, vast houden en dan komt er een nieuw venster in beeld met kopieren, doorsturen of verwijderen. Druk op verwijderen, en dan krijgt diegene volgens mij het bericht niet te zien.
Nee dat kan helaas niet. Je kan het wel op je eigen toestel verwijderen, maar de persoon naar wie je het verstuurd hebt, krijgt het gewoon binnen...
Ik heb dat net eens geprobeerd, op het bericht gaan staan, vasthouden en klikken op verwijderen, en het werkt wel!
Het bericht wordt dan alleen op jouw toestel verwijderd.. Helaas komt jouw bericht aan. Ik heb het helaas meegemaakt met mijn ex-schoonmoeder, kan er achteraf wel om lachen, maar toen..
Nee dat kan helaas niet (spreek ook uit ervaring )..... Ben nu ook wel benieuwd naar het soort foto Toch niet je nieuwe lingerie-setje aangetrokken en naar je baas gestuurd he....
Haha nee was een Amerikaanse gozer die ik best wel interessant vond.. Ik heb het wel verwijderd, just in case it works!! Thanks voor de tips hoop dat het verwijderen toch helpt.
Als er zo'n groen vinkje bij staat voor je tekst dan is het al verzonden en bij 2 vinkjes is het fysiek op zijn tel. aangekomen. Staat er zo'n grijzig klokje dan is het bericht niet verzonden.
Haha oeps! Ook hier wel eens gehad, maar dan gewoon nog met een smsje. Dus dat is met rooie wangen jezelf er goed uit lullen
Ik heb het ook wel eens gehad, verwijderd en er stond maar 1 vinkje erbij. Dacht niet handig dat zo te vragen dus heb het bericht verwijderd. Kreeg daarna reactie op de vraag van mijn vriendin, zij kreeg hem dus wel. Ik ben wel heel benieuwd naar wat voor foto je gestuurd hebt haha