Alletwee lijkt me dit erg leuk, maar weet niet wat ik moet kiezen. Wie kan me helpen. Het is om met ons zoontje van ruim 2 1/2 naar toe te gaan
Dan zou ik toch voor Nijntje gaan! Ben een paar jaar terug met mijn zoon geweest en ga binnenkort met mijn dochter.
Haha, gelukkig heb ik ook een zoontje met mensen kennis, als er alleen al reclame op is van dirk zegt hij al dirk hoeft niet doe maar andere ( gelukg dezelfde reactie bij thomas de trein)
Ojee.....wij gaan naar Dirk scheele, Hihi. Met name ook ivm de leeftijd van de jongste. Vind persoonlijk die man niet veel aan maar z'n liedjes zijn voor de kleine kids wel errug leuk!
Wij zijn donderdag naar dirk en dikkie geweest. Ik vind die kerel echt verschrikkelijk, maar de show was toch wel erg leuk. Voordat de voorstelling begon konden de kinderen in een poezenspeeltuin (allemaal poezenmandjes, een kattebak, klimdingen) spelen. Erg leuk gedaan.
XoXo, hoe lang duurde de show ongeveer? Ons meisje is gek op Dikkie Dik, dus wij hebben ook kaartjes. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden
ongeveer 3 kwartier tot 50 minuten duurde dirk scheele. Was net een klein tikkeltje te lang voor mijn dochter (toen 2 j 3 m) maar op zich hield ze het goed vol en vond ze het erg leuk.