Over 4 begint mijn verlof. Mijn dochter gaat elke woensdag naar de gastouder en zal ook tijdens mijn verlof gewoon gaan. Nu ben ik op zoek naar inspiratie voor de andere dagen. Wat zijn leuke dingen om te doen met een dreumes van 14 maand?
Speeltuin, wandelen, kinderboerderij, bos. En gewoon thuis aanmodderen. Stoeien, blokken, duplo, tekenen met een potlood. Laten 'helpen' met koken: zij in de stoel met plastic bestek en bordje en jij aan het werk. Als je er maar een hebt is het goed te doen vind ik. Nu met 3 weet ik het soms ook niet, omdat ze elkaar in de weg zitten en de verschillen te groot zijn.
Zwemmen, kinderboerderij, speeltuin, bos wandeling en monkeytown (indoor speeltuin) zijn favoriet hier.
Zwemmen, naar het bos, eendjes voeren, kinderboerderij, pannenkoekenboot, dierentuin, wandelen en speeltuintje uit de buurt zijn hier favoriet.
Kleien, vingerverf, kleuren met potloden, krijtjes of stiften. En verder is zoon gek op zijn loopfiets om een rondje te rijden (hoef je niet voor te kunnen los lopen), kinderboerderij, speeltuin etc.