Wat te ondernemen met dreumes van 14 maand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elsa86, 18 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Over 4 begint mijn verlof. Mijn dochter gaat elke woensdag naar de gastouder en zal ook tijdens mijn verlof gewoon gaan.

Nu ben ik op zoek naar inspiratie voor de andere dagen. Wat zijn leuke dingen om te doen met een dreumes van 14 maand?

2. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Speeltuin, wandelen, kinderboerderij, bos. En gewoon thuis aanmodderen. Stoeien, blokken, duplo, tekenen met een potlood. Laten 'helpen' met koken: zij in de stoel met plastic bestek en bordje en jij aan het werk.
    Als je er maar een hebt is het goed te doen vind ik. Nu met 3 weet ik het soms ook niet, omdat ze elkaar in de weg zitten en de verschillen te groot zijn.

3. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Zwemmen, kinderboerderij, speeltuin, bos wandeling en monkeytown (indoor speeltuin) zijn favoriet hier.

4. Veera

Veera Niet meer actief

Indoor speeltuin inderdaad! Monkey Town of Ballorig

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zwemmen, naar het bos, eendjes voeren, kinderboerderij, pannenkoekenboot, dierentuin, wandelen en speeltuintje uit de buurt zijn hier favoriet.

6. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Kleien, vingerverf, kleuren met potloden, krijtjes of stiften. En verder is zoon gek op zijn loopfiets om een rondje te rijden (hoef je niet voor te kunnen los lopen), kinderboerderij, speeltuin etc.

7. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Bedankt allemaal. Er zitten leuke dingen tussen. We gaan ons zeker vermaken.

Deel Deze Pagina