Ach, dat chocolade onderzoek neem ik ook niet heel serieus hoor Het is alleen dat er altijd zo veel nadruk gelegd wordt op wat je niet mag eten, dat het een verademing was om te lezen dat er in ieder geval één onderzoek was waarbij het eten van iets wat ik heel lekker vind werd aangeraden. Nu moet ik zeggen dat Kyra inderdaad geen huilbaby is, dus wie weet hebben ze het een keertje goed. Het probleem bij dit soort onderzoeken is vaak dat een mens een zeer variabel testonderwerp is (om het maar even cru te zeggen), en sommige conclusies lijken in eerste instantie voor de hand liggend, maar blijken later toch niet zo te zijn. Dus gewoon lekker doen wat jij zelf verantwoord vindt, en je verder geen zorgen maken. (Vooral niet als je de kinderpsychiater vergoedt krijgt )
er wordt tegenwoordig wel heel veel onderzocht en vaak ook de meest lachwekkende dingen. ik hecht niet zoveel waarde aan dit soort dingen waar ik wel waarde aan hecht is mijn eigen gevoel. ik vind het persoonlijk niet prettig hoe kinderen erbij hangen tegenwoordig in die moderne driewiel gevallen. ( wil je rechtdddoor hangen ze weer bijna in de bosjes enzo ) volgens mijn kunnen die niet comfortabel zitten.laat staan rijden. ze hangen er altijd helemaal in elkaar gedrukt in. dat hij dan ook nog van je af is vind ik het tweede minpunt. lekker vol met hun koppies inde snijdende wind enzo. ik hou gewoon niet van wagens die je niet aankijken. niet vanwege zo'n stom onderzoek maar gewoon vanwege mijn eigen gevoel. en ja wij hebben dus gewoon een ouderwetse kinderwagen met een losse opzetwandelwagen en lekkere voetenzak op de kop kunnen tikken zoals ik eerder ook had en die me altijd prima beviel. ik had altijd de grootste lol met de kleintjes vanwege het oogcontakt en gezellige geklets samen.ik had altijd voor mijn gevoel controle op ze of alles goed ging.en ze konden heus nog wel voldoende rondkijken ook. ik denk dat alle mama's gewoon moeten doen waar ze zichzelf prettig bij voelen en dat is nu eenmaal voor iedereen iets anders.
Daarom ben ik zo blij met mijn FirstWheels, Joey kan vooruit en achteruit. Maar hij kijkt altijd naar mij toe. Dat contact tijdens het wandelen is zo gezellig!
Sem verveelt zich juist als hij alleen maar naar mij moet kijken. Hij kijkt graag naar de hondjes en vliegtuigen en als we mensen tegemoetkomen dan gaat hij zwaaien. Praten doet hij nog niet echt............dus ik denk dat ik maar gauw toch die buggy ga omdraaien.
haha, ik denk dat het allemaal wel mee valt hoor.. ze moeten toch weer iest hebben om in het nieuws te zetten.. esmee vindt het prachtig als ze overal naar kan kijken als we wandelen.. als we weer thuis zijn kan ze de hele dag naar me kijken hoor