Ervaringen kraakbeentransplantatie / knie operatie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 17 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebella

Tuttebella Bekend lid

3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Zijn er hier vrouwen met ervaring? Hoe lang was het herstel?

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ohh is t zo ver? :(
    Mijn moeder heeft een nieuwe knie en t herstel is best goed. In het begin was het meer de angst dan de pijn om de knie te bewegen maar zodra ze doorhad dat t wel goed zou gaan begon kon ze steeds meer. Maar zij heeft dan geen 5 kinderen erbij. Het belangrijkste is denk ik wel dat je echt die rust moet pakken en geen druk op je knie. Niet tillen enz. Ze is direct naar boven gegaan met trap lopen en alles dus dat had geen problemen.

Tuttebella vindt dit leuk.
  3. Lappies

Lappies Actief lid

21 aug 2018
    278
    167
    43
    Ik heb een meniscus en vkb reconstructie gehad. Zes weken met krukken gelopen (maar na 2/3 weken kon ik in huis wel stukjes zonder al mocht t eigenlijk niet) en nog half jaar revalidatieprogramma gedaan. Heb er bijna nooit meer last van.

Tuttebella vindt dit leuk.
  4. Tuttebella

Tuttebella Bekend lid

3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    @birds86 Ja, nadat ik bevallen ben willen ze dit gaan doen. Ben er zelf erg blij mee!
    Vind het wel lastig om te bedenken hoeveel ik straks kan met krukken en misschien pijn, ga sowieso extra hulp regelen.

@Lappies Fijn om te lezen! Welke narcose heb jij gekozen?

5. Lappies

Lappies Actief lid

21 aug 2018
    278
    167
    43
    @Tuttebella Standaard kreeg je een ruggenprik en kon je meekijken op een scherm. Ik heb voor algehele narcose gekozen. Ik hoefde er echt geen seconde van mee te maken. Heel blij geweest met die keuze.

Deel Deze Pagina