Makeup getinte/donkere huid

Discussion in 'De lounge' started by Nicky1973, Aug 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Ik heb een vraagje, ik heb een donkere huidskleur, in de winter een stuk lichter en gebruik op dit moment de foundation van bobbi brown. Al een tijdje, ben er wel tevreden over. Nu ben ik toch weer een zoektocht gestart om te kijken of er een foundation is die net beter bij mij teint past. Online is er eigenlijk weinig voor een donkere huidskleur te krijgen, daarvoor zou ik echt naar een Mac winkel moeten, die schijnen ook dergelijke foundation te verkopen.
    Waar halen jullie foundation voor een donkere huid? In een winkel of online? En waar?

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb geen donkere huid, maar ik zou even langs een Mac of Bobbi Brown adviespunt gaan.
    Vooral omdat er zoveel verschillende tinten en ondertonen zijn.
    Kan o.a. bij de Bijenkorf.

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Bedankt voor je reactie.
    Ja, bobbi brown ken ik inmiddels. Mac zit ernaast dus kan ik wel een bezoekje aan wagen. Vroeger kreeg je nog wel eens een sample mee om zelf thuis in daglicht uit te proberen, maar dat mag volgens mij niet meer. Dus dat vind ik wel jammer. Maar het is toch wel belachelijk dat ik niet verder kom dan bobbi brown en Mac?

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou je hebt wel meer merken, maar weet niet of je daar ook langs kan gaan.
    Black Opal, Nouba kan je wel bij Douglas kopen, dus misschien daar ook even binnen lopen?

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Black Opal gebruikte ik heel vroeger, was ik niet tevreden over. Nouba ken ik niet. Bedankt, ga eens googlen.:D

Share This Page