Foto's in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 9 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Hebben jullie foto's in huis, en op welke manier.
    We hebben voor opa en oma een familie fotoshoot gedaan met de kinderen en kleinkinderen. Heel goed gelukt, dus daarom wil ik er zelf ook wat afdrukken.

We hebben al een grote ixxi hangen waar ik onwijs blij mee ben.
    Misschien maken we er met de nieuwe ook wel 1, en gaat er eentje naar boven.

Maar misschien ontdek ik hier wel een leuk idee? Ik wil niet allemaal losse lijstjes overal.

2. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  3. tuc

tuc Niet meer actief

O dat ziet er tof uit. Zitten de cirkels aan elkaar? Is er dus een vaste "opstelling" zeg maar?

Edit: haha zie het al, je hebt verschillende layouts. Ik ga het eens goed bekijken.

Jess93 vindt dit leuk.
  4. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.579
    3.912
    113
    Vrouw
    De hexagons van bovenstaande site vind ik ook wel leuk. En die cirkels idd ook, die kende ik nog niet. Wil graag zoiets maken voor in de nieuwe woonkamer.
    Ik hou niet zo van de standaard canvas met trouwfoto/babyfoto/gezinsfoto. Het is wel leuk dat je bij bovenstaande altijd wat kan variëren, extra foto's kan bijhangen, alles eens kan verplaatsen enz.
    Wat ik ook nog wel leuk vind is een fotoplank van de Ikea vb, en dan allemaal kaders in verschillende grote erop zetten. Is wel met kaders dan, maar net anders dan ze gewoon tegen de muur te hangen.
    Verder weinig foto's in huis, enkel nog een soort ijzeren rek met allemaal verschillende lijnen door elkaar met foto's op polaroid formaat, die hangen met een wasknijper vast. Dat hangt in de wc, bezigheidstherapie om nog eens naar de leuke vakantieherinneringen te kijken ;)

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Eigenlijk niks. Ik ben op zoek naar iets moois. Ik vind heel veel gewoon niet mooi staan, zoals baby foto's op canvas:|

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.272
    25.745
    113
    Wij hebben de hexagons van modulari, zijn we heel blij mee. En binnenkort ga ik wat fofo’s vervangen. Kan heel makkelijk met dit systeem.

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    IMG_20230309_222756.jpg

Wij hebben deze foto van onze dochter, 80 bij 80cm op glas laten afdrukken. Foto hebben we afgelopen zomer bij een fotograaf laten maken, ik vind het echt een kunstwerk en ben er nog steeds erg blij mee.:)

wishfulthinking, Zuul, Zeebra en 10 anderen vinden dit leuk.
  8. tuc

tuc Niet meer actief

Ja, die hexagons zijn ook gaaf. Wordt nog moeilijk kiezen.

9. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ja Modulari is echt een top systeem met die magneten! Qua laagdrempelig vervangen & ook qua ophangen, je kan ze altijd nog wat goed schuiven als t net niet recht is ofzo:D kwaliteit van foto's blijft ook mooi erop!

Hexagons hadden we ook in t vorige huis, ook zeker leuk ja! Nu bewust rond gedaan om het wat "minder strak" te laten ogen. Het is dus net wat je ermee wilt bereiken :)

tuc vindt dit leuk.
  10. tuc

tuc Niet meer actief

Ja, dat wat minder strakke spreekt mij ook erg aan. Nu hebben we een ixxi, ook heel strak natuurlijk.

Jess93 vindt dit leuk.
  11. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Ik wil geen foto’s in huis dat brengt ongeluk (vraag me niet waarom dat is mijn persoonlijke bijgeloof). Heb dus ook nooit afbeeldingen van kunst waar mensen op staan in huis oid haha :p

Was natuurlijk geen antwoord op je vraag maar ik vind een digitale lijst wel leuk in huis. Of mooi op canvas in een lijst. ixxi is ook leuk!

Madeliefke vindt dit leuk.
  12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Wat mooi!

Zara75 vindt dit leuk.
  13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik heb de hexagons van Modulari. 1 met 1 grote foto verdeeld over de hexagons (hangt in het trapgat) en 1 met verschillende foto's.

Boven de bank hangt een instawall. Omdat ik een ixxi te druk vindt met al doe losse ophangdingetjes.

14. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.194
    1.054
    113
    Vrouw
    Ik hou niet van fotos in de woonkamer en heb dat dus ook niet. We hebben wel het trapgat volhangen. Allemaal dezelfde kleur, maar andere maat en vorm lijstjes.

15. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.386
    860
    113
    home sweet home
    Hou niet van veel foto’s in de woonkamer. In totaal 3 beneden. Voorbeeld hangt boven de bank. Dan nog foto van ons trouwen waar iedereen op geschreven is en 1 van onze meiden toen ze klein waren. In studeerkamer wel wand vol en in de overloop wil ik inderdaad die 6 hoek dingen (hexagons dacht ik). Hebben namelijk heel veel mooie foto’s maar ja, uitzoeken en bestellen moet nog.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      56,8 KB
      Weergaven:
      104
    Zara75 vindt dit leuk.
  16. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.723
    113
    We hebben van een fotoshoot van een paar jaar geleden een aantal mooie afdrukken op houten planken. Die hangen naast de eettafel boven het dressoir bij elkaar met een schilderij ophangsysteem. Verder weinig foto's zichtbaar in huis, dochter heeft een babyfoto van zichzelf op haar kamer.

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik vind die hexagons erg leuk maar door die vorm moeten de foto’s maar wel net goed uitkomen denk ik. Ik ben ook nog op zoek, heb laatst een mooie reportage gekregen en wil daar op de gang iets mee

18. Vedra

Vedra Lid

8 mrt 2023
    27
    15
    3
    Vrouw
    Wij hebben foto's laten afdrukken in polaroids en hangen in het toilet 1 keer per jaar laat ik een stapel drukken en zo plak ik ons toilet vol. Meer omdat ik niet van foto's in de woonkamer hou. :)

19. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    Ik heb een paar foto’s in lijstjes, ik vind grote foto’s (vooral van kinderen) echt vreselijk in de woonkamer.

20. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Ik wil (redelijk grote) foto’s van de huisdieren in de woonkamer, foto op bv. forex en dan in een baklijst. Daarnaast hebben we twee losse lijstjes met een foto in de kast.

Teveel losse en/of kleine foto’s vind ik onrustig, ik geef dus juist de voorkeur aan een of enkele grotere foto’s.

Deel Deze Pagina