Er zit zo'n zitversteviger in en nu krijg ik af en toe al het idee dat ze een beetje groot word voor dat stoeltje. Nou is mijn vraag wanneer je dat ding eruit kan halen en of dat uberhaupt wel mag? Ik bedoel ze is nog maar 3.5 mnd, is het ruggetje al wel sterk genoeg? Iemand ervaringen?
Bedoel je de zitverkleiner onder de billen? Die hebben we er al heel snel uitgehaald (2 mnd denk ik), want hij zat er echt niet lekker in.
Dat stuk mag je er wel uithalen als ze te groot ervoor wordt. Maar in mijn MC kon je het kussentje er los uithalen, en dan de hoofdrand laten zitten. Ik geloof dat we het kussentje er met 7 weken uithadden, en met 12-13 weken die hoofdrand.
Hier ook al snel dezitverkleiner er uit gehaald. Eerst inderdaad alleen het kussentje en later de hele inhoud.
Hier zit alles aan elkaar vast, dus als ik het eruit haal is het het hele kussen. Ben zo bang dat ze dan teveel doorzakt en dat dat slecht is voor haar ruggetje, of denken jullie van niet?
Dat doorzakken valt wel mee, zolang de billen maar goed in de hoek zitten. Dan loop de achterzijde helemaal met de rug mee.. Evt zou je naar het hoofdje nog een opgerolde hydrofiel kunnen doen, als ze wat knikkebolt (bij het slapen)
Als je een cabriofix hebt dan kan je het zit kussentje eruit halen. Even goed aan de zijkant kijken daar zit de stof dan gevouwen om het kussentje heen. Het kan goed lijken alsof hij er niet uitkan maar kan het wel degelijk. Ik zou het hoofdkussentje zo lang mogelijk laten zitten totdat je kleintje echt sterk genoeg is in het nekje om een klap ( ongeluk) op te vangen of het ECHT niet meer past. Groetjes Kim
Ik wist niet dat je het kussentje eruit kon halen. Maar wij hebben de verkleiner er ook al vrij snel uitgehaald. Ruben z'n hoofd kwam over het hoofdkussentje heen dus dat zat niet lekker. Maar nu ik weet dat het kussentje eruit kan zal ik eens zien of dat ook wat beter is.
Als je kussentje eruit haalt zal je ruimte over gaan houden aan de bovenkant. Het kontje komt lager te zitten dus vandaar dat je boven ruimte overhoud waardoor het kussentje langer kan blijven zitten.
Iemand gaf al aan een rolletje met een hydrofiel te maken, dat deden wij ook En toen het stuk onder de billen er uit ging, vond ik de overgang ook zo groot, dus 1 opgevouwen doek onder haar billen de 1e tijd .