Voor mijn oudste dochter koop ik al een paar jaar slippers van Ipanema en hier ben ik (en zij) erg tevreden over. Nu wil ik die voor mijn jongste dochter ook gaan kopen, maar bij de babymaten heb je óf klittenband, óf van die doordruk plastic dingetjes. Heeft iemand ervaring met deze slippertjes, blijft het goed dicht zitten of gaan ze continu open?
Hier bleven ze goed zitten vorig jaar bij onze dochter toen 15 mnd. Klittenand schoot niet los , wel vond ik het een gedoe om dat teentje er goed in te krijgen..
Vanaf hoe lang zelfstandig loslopen is dat wat? Vindt ze erg leuk maar ze krijgt eind deze maand pas dr eerste schoentjes aangemeten. (loopt dan 6 weken los)
Die had ik idd ook gezien, zijn erg leuk. @Vero0504 ik zou als ze nog niet zo lang los loopt gewoon even in de winkel kijken hoe ze er mee loopt. Per kindje is dat, vooral in het begin, zo verschillend.
Zat ook meer aan maanden los te lopen dan een paar weken. Schoentjes worden aangemeten bij dr, gaat niet anders aangezien ze een hoge smalle wreef en brede tenen heeft. Het slechte van zowel papa als mama, qua voetjes.
Wij houden t nog even op dichte schoenen. Overgang tussen lopen en kruipen is nog snel gemaakt en dat zie ik buiten met open schoenen niet zo zitten.
Heerlijk voor op de fiets of in de kinderwagen. Maar ik zou m’n kindje er niet op laten lopen. Vind het zelf al prut om op slippers te lopen. Ik zou dan kiezen voor sandaaltjes met een dichte neus als ze nog zoveel kruipen. En wat stevigheid aan de voet is ook wel aan te raden.
Slippertjes moet je idd niet als goede schoenen zien, net als regenlaarzen bijvoorbeeld. M kruipt niet en loopt nu 5 maanden los. Slippertjes vind ik wel handig voor even mee op de fiets om haar zus van school op te halen en thuis weer kekker op blote voetjes met warm weer. Maar dat is natuurlijk ieder zijn mening hoe daar mee om te gaan.
Ik zag ze ook voor mijn dochter ( 2) maar besloten ze niet te nemen. Ik vind ze te los zitten zonder goede steun. Ik vind ze voor mijzelf al niet geschikt voor een hele dag op te lopen. Ze waren wel enorm leuk maar helaas voor mij. Ik heb nu teva's gekocht. Vorig jaar ook en die kunnen tegen alles.
Ik heb de ipanemas gekocht waar het aan de voorkant open is, dus meer als sandaal. Ze zijn tot nu toe steeds dicht gebleven. Teva’s zijn idd wel degelijker, maar ik vind die écht niet mooi. Voor steun moet je naar mijn mening toch echt goed passende dichte schoenen hebben, dus wat dat betreft maakt het niet uit.