cadeautjes voor een meisje van bijna 1 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xMelissssssa, 22 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    S is 15 maart alweer 1 jaar en we hebben natuurlijk een feestje georganiseerd. We weten alleen niet wat we of de uitgenodigse voor haar verjaardag kunnen geven.

Wat gaven jullie de kleintjes voor hun 1e verjaardag?

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier o.a. dit soort dingen gevraagd, gegeven, gekregen bij onze drie meiden in/rond hun 1e verjaardag/sinterklaas e.d.:

- speelgoed voor in de tuin: zandbak en toebehoren, glijbaan, schommel, loopfiets, driewieler, step.
    - poppenwagen, pop en toebehoren
    - gereedschapskoffer, keukentje en spullen voor in het keukentje
    - puzzels en boekjes
    - spelletjes zoals bijv: nijntje speelt verstoppertje
    - nachtlampje dat ze zelf aan kunnen drukken
    - wheelybug
    - duplo
    - little people spul

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier kreeg hij : voorlees boekjes , toet toet en zoef zoef (groot succes ) , wat spulletjes voor in de tuin om mee te spelen , duplo en wat kleine prulletjes ;)

Van ons kreeg die toet toet garage en een (loop)fietsje.

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Driewieler van ons, begint hij nu pas leuk te vinden (met 19 maanden ongeveer).

Duplo speelt hij heeeeel veel mee. Houten blokjes, boekjes, krijtjes, puzzels. Knuffels vindt hij ook erg leuk, net als boekjes.

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Een schommel van ons.
    Verder boekjes, speelgoed met dierengeluiden, vormenstoof, een pop waar ze echt helemaal weg van is. En nog wel wat kleine dingetjes waar ik nu even niet op kan komen.

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Onze dochter kreeg een driewieler, loopauto, voorleesboekjes, zoef zoef, blokken, puzzels. Vooral zoef zoef vindt ze geweldig!

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Van ons een ballentent en zoefzoef boomhuis
    Van visite : Loopauto, babypop, piano van Little Tikes, bon voor 1ste schoentjes, schommel voor buiten

8. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Duplo en zoef zoef (vooral het boomhuis) zijn hier een groot succes. Ook het oude hobbelpaard van mijn vriend vindt ze erg leuk.

Verder is onze dochter gek op muziek, dus ze heeft kinderconga's (eigenlijk vanaf 4 jaar :) ) gekregen die ze heel leuk vindt.

Ze had wel meer gekregen maar hier speelt ze het meest mee

9. Veera

Veera Niet meer actief

Ze heeft al ontzettend veel speelgoed. Maar hier krijgt ze een speelhuisje voor buiten en vtech magisch speelhuis.
    Verder zie ik t wel, schoonfam is meer van de kleine goedkope dingetjes

10. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Mijn zoon kreeg voor zijn 1e verjaardag zo een jeep waarin hij kon zitten en waar papa met afstandsbediening mee kon rijden. Toen hij wat ouder werd kon de schakelaar om zodat hij zelf gas kon geven en kon sturen.
    Papa vond het geweldig, zoonlief wel leuk en mama vond het een groot onding dat in de weg stond.
    Voor een meisje zou ik richting een keukentje of luxe poppenwagen gaan...
    Oh ja en de simpele houten stapelblokken waren hier altijd een groot succes!

11. sam83

sam83 Actief lid

20 nov 2014
    296
    0
    16
    NULL
    NULL
    Duplo, poppetjes ala little people, ballentent, zachte pop, loopwachentje, kleding, uitje ( kinderboerderij, zwembad)
    Eet setje, armbandje, cd

12. PlatvoetJ

PlatvoetJ Niet meer actief

Hier voor zoontje

Een houten loopwagen
    Een speeltafel met een paddestoel met muziek en waar hij balletjes door gaatjes kan gooien en komen er bij de poten weer uit (vind hij heel leuk)

Verder heb ik toet toet en zoef zoef gevraagd hij is bijna jarig

13. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    En een hamerbank! Is al 1,5 jaar een succes bij dl (groot ding met belletje en 4 zijden bruikbaar).

14. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.320
    10.284
    113
    Onze uk is fan van duplo, verder diertjes, boeken,bal zanbak met spullen.

Deel Deze Pagina