Mijn meissie heeft haar dag niet..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door -, 17 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Arm kind.. vanmorgen is ze waarschijnlijk emept en heeft nu een lichtblauw oog haha. En vanmiddag was ze lekker aan het kruipen en heeft ze zich gesneden aan iets tijdens het kruipen, dus meteen naar de HA voor controle. Ze hoefde geen hechting, ze kreeg zwaluwstaartjes die er nu alweer af zijn (moesten 2 dagen zitten?? is niet gelukt!)...
    Zelf had ze overigens helemaal niet door dat ze zo bloedde hoor.. sjee, wat kunnen teentje bloeden! Tijd dat ze los gaat lopen..

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    AAAAaaah, arme Assie!

De mama van Astrid gelijk hartstikke druk natuurlijk.

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Aaahh, wat zielig zeg. Ik hoop dat ze er niet teveel last van heeft.

4. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    agos, die As!! beterschap met haar teentje en haar blauw oog!

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ahhhh... gelukkig had ze niet door dat ze bloedde..

Beterschap meisje!

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    agossie helemaal toegetakelt. Is net je bult aan het verdwijnen krijg je ene blauw oog!! ;)

7. wolkje

wolkje Actief lid

16 mei 2006
    179
    0
    0
    wat sneu zeg! tijd voor kids pleisters met leuke plaatjes! zou ze die wel laten zitten, hihi?
    beterschap!
    enne, ik heb het even gemist... is de bult aan het verdwijnen uit zichzelf? super!!

8. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Gaat het vandaag weer ok met Astrid?

9. Niet meer actief

Nee wolkje niet die bult haha.. althans, ik denk niet dat Inky die bedoeld, want die zit er nog steeds hoor. Was het maar waar, dan was dat weer een zorg minder...Ik weet niet zo goed over welke bult ze het heeft, ik denk die ze van de week heeft opgelopen toen ze de tafel terug wilde koppen..

10. wolkje

wolkje Actief lid

16 mei 2006
    179
    0
    0
    [/quote]Ik weet niet zo goed over welke bult ze het heeft, ik denk die ze van de week heeft opgelopen toen ze de tafel terug wilde koppen..[/quote]

hihi, die astrid! tafel terugkoppen, nu al voetbalgek?

11. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Wolkje...ken jij de spelregels van het spelletje voetbal wel?????...ik heb een speler in het veld nog nooit een tafel terug zien koppen!! hahahaha..misschien gebeurt dat wel bij een spelltje tafelvoetbal.....hihi...ik stop....t' wordt te melig....

Gupsie....nog ff en je moet uitkijken dat de kinderbescherming niet voor de deur staat....aggg.....As is lekker toegetakeld....

"Wat is het fijn om een dreumes te zijn!!"

12. Niet meer actief

ja nou inderdaad.. haha.. kind zit op haar benen onder de blauwe of beurse plekken van het kruipen en klimmen.. Een beetje lomp is ze wel hihi

13. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Nou, berg je dan maar, meis: die blauwe plekken zal ze voorlopig nog wel ff oplopen: Isabel is nu 5 maar heeft meer blauwe dan huidkleurige benen, hahaha.

En ja, dat teentjes goed kunnen bloeden hebben wij helaas ook ervaring mee, wat een ellende, he?

14. wolkje

wolkje Actief lid

16 mei 2006
    179
    0
    0
    het wordt hier steeds grappiger, hahahaha

Deel Deze Pagina