Arm kind.. vanmorgen is ze waarschijnlijk emept en heeft nu een lichtblauw oog haha. En vanmiddag was ze lekker aan het kruipen en heeft ze zich gesneden aan iets tijdens het kruipen, dus meteen naar de HA voor controle. Ze hoefde geen hechting, ze kreeg zwaluwstaartjes die er nu alweer af zijn (moesten 2 dagen zitten?? is niet gelukt!)... Zelf had ze overigens helemaal niet door dat ze zo bloedde hoor.. sjee, wat kunnen teentje bloeden! Tijd dat ze los gaat lopen..
wat sneu zeg! tijd voor kids pleisters met leuke plaatjes! zou ze die wel laten zitten, hihi? beterschap! enne, ik heb het even gemist... is de bult aan het verdwijnen uit zichzelf? super!!
Nee wolkje niet die bult haha.. althans, ik denk niet dat Inky die bedoeld, want die zit er nog steeds hoor. Was het maar waar, dan was dat weer een zorg minder...Ik weet niet zo goed over welke bult ze het heeft, ik denk die ze van de week heeft opgelopen toen ze de tafel terug wilde koppen..
[/quote]Ik weet niet zo goed over welke bult ze het heeft, ik denk die ze van de week heeft opgelopen toen ze de tafel terug wilde koppen..[/quote] hihi, die astrid! tafel terugkoppen, nu al voetbalgek?
Wolkje...ken jij de spelregels van het spelletje voetbal wel?????...ik heb een speler in het veld nog nooit een tafel terug zien koppen!! hahahaha..misschien gebeurt dat wel bij een spelltje tafelvoetbal.....hihi...ik stop....t' wordt te melig.... Gupsie....nog ff en je moet uitkijken dat de kinderbescherming niet voor de deur staat....aggg.....As is lekker toegetakeld.... "Wat is het fijn om een dreumes te zijn!!"
ja nou inderdaad.. haha.. kind zit op haar benen onder de blauwe of beurse plekken van het kruipen en klimmen.. Een beetje lomp is ze wel hihi
Nou, berg je dan maar, meis: die blauwe plekken zal ze voorlopig nog wel ff oplopen: Isabel is nu 5 maar heeft meer blauwe dan huidkleurige benen, hahaha. En ja, dat teentjes goed kunnen bloeden hebben wij helaas ook ervaring mee, wat een ellende, he?