Jaja vandaag om 17:30 hebben we onze 20 weken echo echt ik kijk er naar uit. Ben zo benieuwd of alles goed is op de echo echt een lange screening wordt het. Ik wil eigenlijk graag weten wat het wordt maar manlief dus absoluut niet Eerst wilde ik dan het geslacht in een envolop laten doen en dichtplakken. Maar manlief zegt dat ik het dan 2 dagen later al open heb gemaakt Ik weet het niet hoor
spannend hoor! Enne als jij het wil weten dan maak jij toch ook de envelop open en zeg je niks tegen je kereltje? maja das natuurlijk ook moeilijk! Suc 6 joh!
Hoi Femke, Nou super spannend zeg!!! Ik heb afgelopen zaterdag mijn twintig weken echo gehad. Gelukkig zag alles er goed uit. Een hele opluchting! We hebben het niet in het ziekenhuis laten doen omdat we het op zaterdag moesten laten doen (mijn vriend is de komende tijd doordeweek niet thuis.) WE hebben het dus bij een gekwalificeerd echobureau laten doen. Maar het was geweldig en we hebben er ook een dvd van. Mijn vriend wilde het geslacht heel graag weten en ik heb heel lang getwijfeld, maar ja toch wel erg nieuwsgierig. Dus toen ze zei dat ze duidelijk het geslacht kon zien wilden we het allebei weten. HEt wordt een jongetje. Nou fantastisch toch. Nou meid veel succes vanavond! Alles is vast goed!! Geniet van de beelden!!! groetjes mirjam
Nou spannend hoor straks, zeker nu met zo'n lange screening. Wij wilde het allebei niet weten wat het geslacht was, later wilde ik dat toch wel. Maar me vriend niet, uiteindelijk toch nog overgehaald hehe Ik zei dat het wel makkelijk was met het kamertje en de geboortekaartjes. Ja is moeilijk maar wel een leuke verrassing straks........... toch? Veel plezier vanmiddag Gr. Patricia
dank jullie wel meiden Ik ben heel benieuwd hoor. Waarschijnlijk wordt het een gehiem en weten we pas bij de geboorte wat het geslacht is
Spannend Femke! Lijkt me fantastisch om je kleintje zo te zien. Maar jullie wachten dus toch met het 'weten' van het geslacht van de kleine? Veel plezier meid!
Veel plezier vandaag!!! Toch weer spannend. En geslacht als je twijfelt mischien beter het spannend te laten... Ik heb morgenmiddag de 20 weken echo en was paar weken geleden alleen maar bezig met geslacht. Nu het zo dichtbij is toch zoiets van de screening van de baby is belangrijker dan dat ze het geslacht kunnen zien. Betreft geslacht is een 2-strijd, van de ene kant is het wel leuk, de naam, de aankleding kamer en jet krijgt allemaal meer body. Van de andere kant is het ook mooi om de verassing tot de geboorte te laten. gr. cassandra
Ik vind het heel moeilijk, ben zenuwachtig hihihihi Maar goed het belangrijste is dat het kindje gezond is
succes bij de echo Femke!! Ik denk dat ik misschien ook nog wel die 20 weken echo krijg. Ik moet de 15e weer terug naar de gyn en ben beniewd of ze die 20 weken echo dan gaan doen of er nog een afspraak voor gaan maken ofzo. De nieuwsgierigheid wat betreft het geslacht van het kindje is bij mij ook in alle hevigheid aanwezig. Ook al hebben we nu belsoten om het gewoon maar te zien als het geboren wordt, blijft het wel aan me knagen hahaha. Misschien ook wel omdat een sort of helderziende net tegen me heeft gezegd dat ze "gezien" heeft wat t wordt. En mensen om me heen hebben ook natuurlijk hun gedachten van het wordt een jongentje of meisje. ach nog maar 21 weekjes nou ja ongeveer dan. Eerst nog ff verhuizen!
nou,heb je t nog geheim kunnen laten : of hebben jullie t toch maar gevraagd : ben heel nieuwschierig gr sophietje
NOu meiden de hele echo is perfect gegaan niet echt heel mooi beeld maar goed het kindje is helemaalgoed voor zover ze kunnen zien. De baby is aan de kleine kant gelijk aan 19 wk en 2 dagen dus loop maar 4 daagjes achter op groei. A terme wordt dus ook niet veranderd. hartje klopte mooi aorta werd al gevormd, blaasje was vol zo ook de maag. de nieren waren goed te zien lipjes waren mooi te zien ruggetje is mooi dicht iedere hand 5 vingertjes en aan beide voetjes 5 teentjes helemaal tevreden. De kleine was heerlijk aan het slapen hihihi en we hebben het geslacht laten opschrijven en nu weten we het dus nog niet
Hoi Femke ! Super dat alles in orde was ! Ik moet nog twee weken wachten ... ik kan haast niet wachten ! Geniet er maar van ! Groetjes, Nikki F
Je hebt het op laten schrijven; wil je dat wel eerder weten of niet? Dat lijkt me wel heel moeilijk als je daar bent om dan toch niet te vragen naar het geslacht. Silly