Stijn is nu bijna 3 maanden en slaapt nog steeds de kinderwagenbak We hebben het idee dat dat wat veiliger voor hem is, maar voor de motoriek schijnt het beter te zijn als ze wat meer ruimte om zich heen krijgen. Vanaf wanneer ging jullie beeb in het ledikantje? xxx
Bij ons de 2de dag, de eerste nacht heeft ie nog in de reiswieg bij ons op de kamer geslapen. Ik vond het fijner om hem in het ledikantje te leggen omdat dat open is aan de zijkant. Niet dat Hugo al uit zich zelf tegen de zijkant van de reiswieg kan kruipen, maar het was meer voor mijn eigen gevoel... Groetjes Niki
Rick sliep de eerse 8 dagen in de wieg bij ons op de kamer (ik mocht ivm de vele hechtingen de eerste dagen mijn bed niet uit), na een week sliep hij in de wieg op zijn eigen kamer. Toen hij 5 weken was, hebben we hem overgelegd naar zijn ledikantje; Rick groeit zo hard dat de bak van de wieg helaas al te klein is geworden...
Nou, hij slaapt in het ledikant en vindt het wel prima! Alleen kan ik het niet zo strak instoppen als bij de kinderwagenbak. Morgen nog maar even mee prutsen! xxx
Yassir slaapt sinds 2 dgn in zijn eigen ledikantje maar na de laatste voeding leg ik hem in zijn wieg bij mij op de kamer.
vanf 6 maanden.... vond dat wiegje op onze kamer veel te gezellie en handig met borstvoeding,dus het zal nu wel weer zo gaan