ooglaser ervaring gevraagd

Discussion in 'De lounge' started by siriel, Nov 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik zie trouwens dat de kosten voor lensimplantatie hetzelfde in Turkije zijn als in Nederland. Daarvoor zou ik er dus niet naar toe gaan. Overigens (weet niet of mensen dat ook weten) kun je lensimplantatie bij een sterkte hoger dan -10 over het algemeen bijna volledig vergoed krijgen door de verzekering.

2. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Voor geen enkel vooronderzoek rekent deze kliniek kosten. Pas als je daadwerkelijk behandeld zult gaan worden moet je betalen.

Mijn vooronderzoek was ook niet in tien minuten klaar ;)

Leuk smiley! :)

3. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Hoef je ook niet te betalen als je afziet van behandeling? Op zich wel netjes, al kan ik me ook volledig vinden in hoe de focuskliniek het doet.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nee. Als je je niet laat behandelen kost het je niets, ook al zouden je ogen wel geschikt zijn.
    Je moet als je mee wilt in een bepaalde maand gaan betalen en dan is je plekje gereserveerd.

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Ik heb ook mijn oog laten laseren 2 jaar geleden. Ik had -3 met een sterke cillinder (mijn andere oog was goed). Ik kon niet tegen lenzen en was mijn bril vreselijk zat. Ik heb er geen seconde spijt van gehad! Ik heb het laten doen bij Vision clinics. Koste 1500e (via FBTO idd 400e terug gekregen). Mijn ogen zijn sindsdien nog steeds goed. De behandeling zelf viel mij reuze mee(het klinkt allemaal eng) Het heeft geen pijn gedaan en het was zo achter de rug. De eerste dagen beetje branderige/moeie ogen maar ik zag met een dag alweer prima. Ik zou het zo weer doen.

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@vogellinetje ik kon de eerste dag mijn ogen ook niet open doen ,,maar bij mij kwam het door de pijn , ik heb toen geslapen en volgende dag was het over gelukkig maar man man wat een helse pijn had ik

7. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wij zaten enkele uren na de operatie alweer in een restaurant aan een tafeltje te genieten van een welverdiend goed glas wijn. Wel met zonnebril op, dat dan weer wel ;)

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

whaha echt waar joh? ik zat te janken van de pijn :) ik heb de methode ilasik en jij dan?

9. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,235
    6,695
    113
    Ik noem ook nergens dat die methode modern zou zijn ;) Maar waar tot enkele jaren geleden de flapjesmethode de default methode was, lijkt nu de krasjes/schrapenmethode ook weer terug te komen, maar dan in een verfijndere vorm. Ik noemde het alleen maar om aan te geven dat er ook iets anders bestaat dan flapjes.

Mijn man was volgens de arts een zogenaamde knijper. Die treffen ze sporadisch. De klem houdt natuurlijk het oog wel open, maar er blijft door het wel willen knijpen veel spanning op het oog staan.

10. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,124
    2,959
    113
    Female
    Iedereen bedankt voor alle reacties, volgens mij heb ik geen enkele reactie gelezen van iemand die het liever niet had gedaan. Dat is goed om te weten. Ik heb voor mijn man een informatiepakket aangevraagd van Visus oogkliniek in Rotterdam, zij geven ook levenslange garantie. Alles maar eens goed doorlezen, en evt een gesprek aanvragen.

Lijkt me heerlijk voor hem als je niet aan een bril of lenzen hoeft de denken:D

Share This Page