Dag dames en een enkele heer! Mijn dochter heeft in 2016 een knuffel gekregen waar ze helemaal dol op was( en is....) Helaas heeft haar grote zus de knuffel in tweeën gescheurd en begraven in de plaatselijke speeltuin. Mijn jongste dochter heeft er zoveel verdriet van dat we overal hebben gezocht voor nog z'n knuffel. Vandaag begon ze weer te huilen.....dus nog 1 poging... Wie heeft deze knuffel thuis liggen en wil die voor een aardig prijsje verkopen aan mij?
Hoe ziet de onderkant eruit? Ik wil wel even googlen. Ben een beetje een Google freak dus hoop dat ik je kan helpen!
Plaats even een bericht in de facebookgroep 'knuffel kwijt gezocht aangeboden'. Worden vaak knuffels gevonden.
Helaas niet. Het is al meer dan een jaar geleden....vandaag begon ze weer over "poezie snoet". Ik heb destijds alle grote speelgoedwinkels afgezocht en zoals ik al schreef, marktplaats. Ze is net 6 geworden en ze zal erover heen moeten groeien, maar ze heeft er zoveel verdiet om. Waarschijnlijk omdat haar zus zonder reden haar knuffel op brute wijze heeft onthoofd
Misschien kun je navraag doen bij het merk sigikid. Die hebben ook van die stippeltjes allemaal in de oren. Misschien een ouder model dan deze
Probeer het eens via Lieneke aka de Knuffelengel. Zij heeft er haar levenswerk van gemaakt om van elke verkochte knuffel in Nederland 1 of meerdere duplicaten te hebben. Heeft ze hem niet, kan ze je misschien wel verder helpen. Zij heeft ons aan een nieuwe niet meer te vinden "Nijnie" geholpen. Hier een link naar een willekeurige advertentie van haar op marktplaats, via daar kun je haar een bericht sturen; MOOIE ZEEHOND PLUCHE WIT MET GRIJS VELOURS SNUITJE ZWARTE N Bieden http://link.marktplaats.nl/m1212941922?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons