Het staat er al ik ben al zeker 6 dagen smorgens en aan het eind van de dag misselijk. En dan echt aan het over geven. Zwanger ben ik niet. Wat zou het nog meer voor een redenen kunnen hebben want ik ken dit soort misselijkheid alleen van mijn zwangerschappen
Het kan een buikgriepje zijn. Meestal gaat dat gepaard met diarree, maar omdat griep uit duizenden varianten bestaat kan je ook alleen overgeven. Als je een voedselvergiftiging zou hebben, heb je geheid diarree.
Veel vrouwen worden ook misselijk als ze ongesteld moeten worden. Stress of angst kan ook een oorzaak zijn
Ik heb een collega die zoiets had.... echt hele dagen door misselijk. Bleek dat ze een vitaminetekort had. Vitamine B of D ofzo. Ze heeft toen een paar keer een injectie gehad en het was gelijk over.
Kan ook je maag zijn, als die wat geïrriteerd is voel je je ook misselijk. En verder sluit ik me aan bij hetgeen wat eerder gezegd is. Overigens hoef je van een buikgriep niet de hele dag door ziek te zijn... En dacht dat idd een tekort aan vitamine B ook misselijkheid kon geven.
Maagzuur klinkt idd aannemelijk. Was een tijdje geleden ook vaker ziek (ik denk virussen via de kinderen ofzo) en dan werd ik ook heel vaak misselijk en als ik dan iets tegen maagzuur in nam ging het wel over gelukkig....
Te weinig slaap en/of stress? Als ik weinig slaap, kun je er de klok op gelijk zetten dat ik de volgende dag hartstikke misselijk rondloop..
Galstenen? Daardoor heb ik ook geregeld last van misselijkheid, maar dan (gelukkig) niet tot overgeven aan toe.