Iphone 4s of 5

Discussion in 'De lounge' started by cindi, Mar 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cindi

cindi Lid

Mar 17, 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik mag volgende week een nieuwe telefoon !!
    Mijn keuze valt al op iphone maar welke moet ik dan nemen?
    Misschien mensen met goede en slechte ervaringen?

2. Agter

Agter Fanatiek lid

May 3, 2012
    2,266
    0
    0
    In een huis
    Ik heb de 4S, m'n man de 5 (beiden van de zaak).
    Maar die 5 heeft wel een echt goede camera! En ook is het scherm wat groter.
    Geen idee wat het prijsverschil is tussen beiden.
    En de batterij van de 5 gaat ook een paar dagen langer mee.
    Dus als het niet veel scheelt qua geld, zou ik de 5 nemen.

3. Username

Username Niet meer actief

Heb er ook naar gekeken. Mijn iPhone 4 is haast aan vervanging toe. Gezien het prijsverschil tussen de 4s en de 5 zou ik voor de 4s gaan als ik jou was. Ik denk nl niet dat het verschil in prestatie van de twee toestellen nou zo opvallend is dat ik er zoveel meer geld aan uit zou willen geven.
    Sterker nog, ik heb besloten dat ik geen nieuwe iPhone ga kopen. Ik vind het prachtige toestellen en t werkt makkelijk, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind de prijzen echt te hoog voor wat de toestellen doen.
    Dus nu aan t kijken naar een HTC one x of one x+.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb zelf de 5. Vind het verschil tussen de 5 en 4S aanzienlijk en de prijs valt heel erg mee. Tis niet veel meer.
    Dat de 5 dagen meer meegaat durf ik je niet te garanderen. Mijn batterij is toch echt schoonleeg savonds bij het eten.

5. Username

Username Niet meer actief

Bubblez waar zit dat verschil dan in? Ik kan het niet echt ontdekken. Ja de 5 ziet er prachtig uit, maar in t gewone gebruik merk ik niet veel verschil. Ik koop alleen losse toestellen, niet met abonnement, en dan vind ik het prijsverschil nog best groot.

6. adi

adi Niet meer actief

Mijn zus is productmanager bij T-mobile en zij adviseert om echt te wachten totdat 5s uit komt.

I-Phone 5 schijnt qua functionaliteiten amper te schelen met 4s + het zou diverse kinderziektes hebben, die nu opgelost worden met 5s.
    En 5s zou echt een nieuwe versie zijn, met veel verbetering en nieuwe functionaliteiten.

Hij komt geloof ik in juni uit.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik werk zelf bij de Hi, en ik heb nog niks gehoord over een nieuwe iPhone en wat deze gaat doen.. Wel geruchten, niks concreets.

Voordelen van de 5. Groter scherm, 1 rij iconen meer, mooier scherm, betere camera, voorste en achterste, platter en lichter, mooiere kast, hij is een stukje sneller weer dan de 4S.

Ik geloof dat er bij ons in losse waarde 100 verschil in zit.

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb tot nu toe elke iphone gehad..

in juli komt misschien de iphone 5S uit..

De iphone 4(s) vind ik nauwelijks onderdoen voor de 5..
    bovendien zit er hetzelfde IOS op beide toestellen..

als de prijs een issue is zou ik dus zeker de 4S kiezen ipv de 5

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dat mooier scherm niet.. beide hebben hetzelfde retina scherm..
    bovendien bekrast de behuizing van de 5 veeeeel sneller dan de 4(s)
    aangezien de 5 een aluminium behuizing heeft en de 4(S) een glazen behuizing heeft. vooral de iphone 5 black springen de stukjes af waar je dan een aluminium kleurige achterkant ziet ipv een zwarte, omdat het zwart gespoten is..

zoek maar eens op iphone 5 scuffs

zelfs apple zelf zegt dat het idd zo is van dat krassen, maar dat het krassen normaal is bij aluminium, en men dus niet moet ''zeiken''. en die krasjes komen al bij zeer net gebruik, gewoon van je broekzak etc

bovendien vind ik dat groot formaat vd iphone 5 helemaal niet fijn, veel dingen zijn er niet op aangepast en krijg je een raar formaat, bijv filmpjes van thuis afspelen op de iphone.. ook is de 5 veel lichter en lijkt meer een stuk plastic in de hand, ik hou van een wat zwaarder toestel.

10. Blays

Blays Niet meer actief

Als het kan zou ik voor de 5 gaan.
    Die krasjes krijg je met alle telefoons die je in je broekzak stopt hoor. Daar heb je dan ook hoesjes voor :)

Ik heb de 5 nu ook en hij heeft wel degelijk een mooier scherm/beeld dan de 4 die ik hiervoor had, en een super goede camera.

Ik heb hem voor een superaanbieding en hoefde niks bij te betalen en ben nu per maand minder kwijt dan met mijn 4s dus om het geld hoef je het niet te doen.
    Maar koop je hem los zou ik wel de 4s doen, scheelt gewoon te veel en ze doen echt niet voor elkaar onder hoor.

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb praktisch geen krassen dus daar heb ik geen ervaring mee:)

Verder is het natuurlijk ook een mening welke je mooier vind. Zou niet best zijn als we allemaal hetzelfde mooi vinden..

12. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Heb sinds 2 weken de iPhone 5 ben er heel blij mee niks te klagen

13. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb de 4S en niks te klagen..
    Maargoed, het is maar net wat je wilt ook met een telefoon.
    Moet zeggen dat ik een beetje telleurgesteld was in Apple, als zijnde apple fan.
    De nieuwere uitgaves zijn namelijk helemaal nietzo bijzonder anders als de vorige maar je betaald wel de volle hap.
    Ik koop voorlopig dus geen nieuwe meer.
    Als de Iphone 9GI uitkomt kijk ik wel weer verder. :p

Share This Page