Toch altijd fijn om te horen (ook al weet ik het ergens ook wel). Ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Maar mijn vriend zei gister dat hij al duidelijk verschil kon zien in hoe hoog mijn ooglid zat, voordat het begon te zwellen Tot nu toe is het goed te doen in elk geval
Ik vind de zwelling nog best meevallen hoor! Fijn voor je. Hopelijk blijft het zo. De blauwe plekken kwamen bij mij pas na een paar dagen dacht ik. Ziet er al heel mooi uit hoor!
Het begint nu ook naar onder te zakken net alsof ik hele dikke wallen heb Achja. Nog een paar dagen en dan wordt het weer beter
Nog even een update Mijn hechtpleistertjes gingen iets los dus zelf ff nieuwe overheen geplakt. Al met al ben ik echt niet ontevreden over het proces. Ik hoop wel dat die 'hoek' die in mn ooglid lijkt te zitten nog wat zal verminderen, maar als ik op oudere foto's kijk is dat ook wel gewoon een beetje de vorm van mijn ooglid zoals het was. Denk niet dat dat echt veranderd. Maar al met al zie ik nu al veel meer ruimte tussen mijn pupil en mn ooglid. Veel meer open blik. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat zonder de zwelling
Het ziet er echt al zo mooi uit! En geen blauwe plekken (misschien dat jij ze wel kan zien hoor, maar ik als buitenstaander zie het niet). Merk je al dat het lichter is? Ik had in het begin wel dat ik moest wennen aan dat er meer licht in mijn oog kwam. Nu nog als de zon schijnt, dan moet ik echt een zonnebril op, anders is het te fel. Ik ben heel benieuwd naar het verschil als straks de hechtingen verwijderd zijn. Toen kon je bij mij pas echt goed resultaat zien. Bij jou zie ik het nu al!
Ja dat heb ik ook heel erg, het was natuurlijk woensdag meteen vrij zonnig, we gingen smorgens de hond uitlaten en ben echt even terug naar binnen gelopen voor mijn zonnebril Het is ondanks de zwelling inderdaad ook al zoveel lichter heel erg fijn. Maandag gaan de hechtingen er uit, ben heel benieuwd hoe het er dan uit ziet. Ik heb nu vooral echt van die dikke zakken onder mijn ogen, maar het valt me onwijs mee. Ik ga wel gewoon (met lichte schaamte) zo over straat
Net de hechtingen eruit laten halen. Wat een heerlijkheid ❤️ was die pleistertjes zo zat. Elke keer gingen ze los en moest ik er weer nieuwe overheen plakken. Ik weet dat het nog lang niet het eindresultaat is, maar ben hier zo blij mee al
Lekker is dat hè, vond ik ook zo fijn!! Ziet er echt netjes uit hoor! Morgen heb ik de 3 maanden controle…
Oh 3 maanden al, dat gaat snel zeg. Ik heb een afspraak over 6 weken maar dat heeft te maken met de ptosiscorrectie ook.
Alles zag er goed uit. Ik smeer litteken crème op het litteken maar daar moet ik mee stoppen, ze raden aan alleen witte vaseline te gebruiken. Er zitten blijkbaar stofjes in littekenweefsel die niet goed zijn voor de ogen. De gevoelloosheid van de oogleden kan wel 9-12 maanden duren voordat het herstelt is. Dus daar moet ik een beetje geduld mee hebben. Volgens de arts (vrouwelijk) ben ik een super lekker wijf geworden… hahaha. Ivm herkenbaarheid deel ik niet de gehele foto’s hier, maar het lijken wel 2 personen op de foto. Ik ben ontzettend blij met het resultaat tot nu toe! bovenste net voor de operatie, onderste nu 3 maanden later.
Wow, echt 2 andere personen. Wat mooi zeg. Ik mag idd ook alleen maar vaseline smeren. Maar moet zeggen dat er bij mij weinig litteken te zien is, die valt helemaal weg in die plooi. Ben zo benieuwd hoe het over een paar maanden is. Maar vind het resultaat bij jou echt prachtig ❤️
Dankjewel! Bij mij zie je ook echt bijna niks hoor, ook precies in een plooi. Dus heel mooi gedaan. Maar vind het soms wel lekker wat te smeren. Weet zeker dat het bij jou ook zo mooi wordt. ❤️