Ja goed, ik zit nu op werk maar zal vd week even een foto maken. Merk nog wel dat ze soms wat gek voelen. Dik haast, terwijl ze er niet dik uit zien. misschien nog een stukje gevoelloosheid ofzo? geen idee.. voelt een beetje gek haha. En bij jou?
Ja dat is inderdaad gevoelloosheid. Ik gaf aan bij mijn 3 maanden controle dat ik vind dat ze nog wat gezwollen/dik waren en toen zij keek zei ze nee hoor helemaal niet gezwollen, gevoel komt omdat het gevoelloos is. Fijn dat alles goed gaat! Ben benieuwd hoe het er nu na..ruim 2 weken uitziet
Ah kijk. Dat is heel fijn om te weten. Is dus ook gewoon normaal Is echt een gek gevoel. Zal kijken of ik morgen even een goeie foto kan maken al heb ik het gevoel dat het niet meer veel veranderd is sinds de laatste foto
Het is geen hele goeie foto geloof ik. Mijn ogen zijn wat dikkig vandaag voor mijn gevoel maar het geeft wel een beeld. Geloof dat het niet veel meer is veranderd sinds de vorige.
Zier er al goed uit hoor. Je oogleden zijn no wel iets gezwollen en ook de bekende wangzakjes... Maar vind het er alweer wat beter uitzien dan vorige week hoor. Gaat de goeie kant op
Nou, ik heb vandaag mijn controle gehad. Chirurg was erg tevreden over het resultaat. Mijn oogleden zijn nog steeds gevoelloos, maar dat zou wegtrekken met de tijd had hij het over Al met al geen spijt van dat ik het gedaan heb.
Wat fijn! En dat van de oogleden klopt hoor. Bij mij is het nu 4 maanden geleden en ook nog steeds gevoelloos, al wordt het wel steeds ietje beter. Hoe is het resultaat nu bij jou?