Mijn mam jaren geleden laten doen! Viel dr mee en resultaat is prachtig ik moet er over een tijd ook aan geloven denk ik, hangt nu al beetje
Mijn moeder heeft boven 2x laten doen (zo'n 20 jaar ertussen) en 1x onder en alle keren zonder complicaties
Ik wil ook maar durf niet Heb nu van die stickertjes gekocht die je op je ooglid moet plakken, dan ziet het er zoveel mooier uit! Alleen blijf je die stickertjes zien dus heb er niks aan
gaat het je alleen om het aangezicht dan? Je kunt er ook enorm last van hebben. Sowieso wordt het niet zomaar vergoed las ik al
Ik heb er inderdaad verder (nog) geen last van, vindt het vooral niet mooi staan. Als ik het ga doen betaal ik het sowieso zelf, is niks geen medische reden toe.
Nou net terug. Viel mee. Alleen verdoving was geen pretje. Nu uurtje thuis en net gekoeld. Zal me benieuwen hoe het morgen is.
Hoe is het vandaag? Heb je nog pijn gehad na de ingreep? Ik hoop dat je je goed voelt. Kan je al iets zeggen over het eindresultaat?
Ik heb het ook laten doen op mn 34ste,viel me enorm mee. Hier duurde het toch wel een jaar voor het eindresultaat helemaal zichtbaar was. Ben er echt enorm blij mee, en mocht het weer gaan hangen over een paar jaar, dan ga ik het weer laten doen.
Oh wauw! Dat ziet er al mooi uit. Helemaal niet blauw, natuurlijk wel wat dik maar dat trekt vanzelf weg. Mooi hoor!