Wat is nu een leuk gezelschapsspelletje om samen met mijn zoontje te doen. De volgende spelletjes doen we al regelmatig: -hondje waf -krokoloko -memory -ganzenbord -domino ik heb graag wat ideetjes! groetjes juffie!
Haba spelletje deden het hier heel goed zoals de kleine bouwmeesters (je speelde samen tegen het spel, hij kon nog niet zo goed tegen zijn verlies ) Kinderen van catan kon eigenlijk ook al heel snel. Smart games was ook super leuk
Naast bunny hop en haba boomgaard wat hier al genoemd is, heeft jongste met sinterklaas djeco little cooperation gekregen. En dat is zwaar favoriet nu. Ook bij oudste met de vriendje,terwijl Ik dacht dat het eigenlijk veel te simpel voor hun zou zijn
Veel is al genoemd. Met drie jaar vonden/vinden ze Wie is het ook erg leuk. En Smullers (alleen nog via MP te koop denk ik).
Wij speelden op die leeftijd mijn eerste boomgaard van Haba, het Nijntje ballonnenspel en Nijntje voert de dieren. Geen idee of je die laatste twee nog kunt kopen. Later vond ze ook het spel van Roodkapje en huisje, boompje, beestje erg leuk. En wij hebben een hele tijd een abonnement op de speelotheek gehad waar we spellen leenden.
Hier zijn spelletjes als Knibbel knabbel knuistje, Rakker kakt, Poepie Knor, Bunny Hop en dat soort dingen favoriet.
Banana joe gegeven met kerst. Dobbelsteen vind ie nog lastig. Maar is meer omdat ie enthousiast is haha. Dus gewoon om en om een banaan pakken
Zoon is hier bijna 5 en heeft laatst Stef stuntpiloot gekregen haha echt een geweldig spel. Hij heeft echt zo een lol gehad samen met z'n neefje en mij. ((Is dat ik niet drink dus kende het niet. Volwassenen schijnen het ook te doen maar dan met shotjes))