Oogmigraine en cyclus

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder84, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Mijn man heeft ook migraine en als hij pizza eet (voorverpakt) dat krijgt hij het altijd, vers is nooit een probleem.
    sowieso zijn wij verser gaan eten, en hij heeft nooit meer migraine gehad.
    Hij heeft er neusspray voor, binnen een uurtje weer op de been (wel erg moe) maar genoeg om dan naar huis te gaan en in bed te duiken, volgende dag niets meer aan de hand.

2. PinkMonkey

PinkMonkey Niet meer actief

Ik heb het ook bij voorverpakte pizza maar bij mij komt het dan van de lucht die uit de oven komt! Ik heb het ook met voorverpakte loempias uit de oven enzo.

3. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Zo rot he, migraine.. Bij mij helpt de minipil

4. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Vervelend zeg! Ik ben ook migrainepatiënt, maar dan zonder aura en echt de hoofdpijn. Maar... Tijdens mijn zwangerschap had ik wel voor het eerst in mijn leven oogmigraine. Precies zoals jij omschrijft. Begon net als bij jou met een flikkering en vervolgens zag ik amper iets door gekleurde flitsen voor mijn ogen. Vond het doodeng! Ik kreeg er ook geen hoofdpijn van. Na de zwangerschap nooit meer last van oogmigraine gehad trouwens. Ik denk daarom dat mijn oogmigraine hormonaal is, maar misschien dat bepaalde voedingsmiddelen bij jou oogmigraine triggeren.
    Zo heb ik de laatste dagen extreem veel migraine terwijl ik ook aardig wat drop heb weggewerkt... Kan toeval zijn, maar ik laat de drop vandaag staan.

Heb je ook weleens naar je suikerinname gekeken? Ik hoor soms van mensen dat ze minder migraine hebben wanneer ze geen/weinig suiker eten. Tja het blijft gewoon lastig die migraine. Ik zoek overal iets achter als ik weer extreem veel migraine heb... Sterkte in ieder geval!

5. Lun

Lun Actief lid

19 sep 2016
    104
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had het toen ik een koperspiraal had, wekelijks. Heel vervelend en eng met een kleine baby. Medicijnen gekregen maar ook mijn spiraal laten verwijderen. Toen nooit meer last gehad!!

Deel Deze Pagina