Mijn zoontje heeft altijd al wat meer gespuugd (niet extreem) Hij had daarom ook dikkere voeding enz. Maar nu heeft hij het nog steeds best vaak. Meestal na het avondeten. Het blijft dan steeds wat omhoog komen en ruikt ook heel zuur. Hij lijkt er niet echt last van te hebben maar vroeg me af of jullie kindjes dit ook doen? Hij is wel erg bewegelijk dus misschien komt het daar door? Dit is wat hij op een dag eet en dat lijkt me ook niet te veel.. 9.00 2 sneden brood en fles 150+5 12.00 2 sneden brood en fles 120+4 (deze drinkt hij niet meer zo goed) 14.30 1 stuk fruit en wat drinken (drinkt hij meestal ook niet goed) 16.30 150 tot 200 gr avondeten + toetje 19.00 fles 150+5 + 3 scheppen pap Als hij smorgens eerder wakker is geef ik zijn fruit rond 10 uur. Ik zit er ook aan te denken om zijn middag fles weg te laten omdat hij die toch niet meer goed op drinkt en dan fruit te geven en wat gewone melk. Dan zit er ook wat meer tijd tussen fruit en avondeten.. En wij eten zelf ook om 16.30 dus wil die tijd voor avondeten eigenlijk wel zo laten. Iemand nog tips?
Ik weet niet precies wat normaal is, maar ik vind dat hij best veel krijgt. Misschien kun je de fles na de 2 boterhammen wat kleiner maken? Maar ik lees dat het grootste probleem s'avonds is. Maar ik zou denken dat als hij de hele dag al erg vol is, dan het s'avonds de 'druppel' is?
Ja zoals ik hier op het forum lees is dit wel ongeveer normaal voor een kindje van 10/11 maanden. En hij heeft om half 5 ook weer echt honger. Het toetje daarna geef ik maar voor de helft.. Ik denk dat ik ipv zn middagfles, wat ander drinken ga geven bij zn boterham en dan even kijken hoe dat gaat.
Hij is ook bewegelijker geworden he daar kan het ook van komen. Meestal verdwijnt dat wel na een jaar.. En je schema ziet er wel goed uit misschien een flesje laten vallen voor de rest prima..