Fabje uit zijn spreidbroek!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Robyn, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik ben zo blij dat ik het even kwijt moet.
    Vanochtend moest ik met Fabian foto's maken en naar de orthopeed. Het was een tussentijdse controle. Hij zou hem namelijk 6 maanden dag en nacht om moeten en daarna nog 3 maanden als hij slaapt. En hij heeft hem nu net 3 maanden om.

    Toen we bij de orthopeed kwamen vertelde hij dat het zo goed gaat dat hij nu al overdag af mag. Ik kon de man wel zoenen (terwijl het een ontzettende boer is ;) ). Ik was dat ding zo spuug zat.

    Nu kan ik me weer lekker uitleven met broekjes kopen! :D
     
  2. paprika

    paprika Fanatiek lid

    29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Wat fijn voor jullie, proficiat! \:D/
     
  3. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.471
    2.163
    113
    Gefeliciteerd! Onze dochter heeft sinds 2 weken een spreidbroek, dus ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Onze orthopeed heeft geen uitspraken gedaan over hoe lang (alleen dat het best wel snel zou kunnen gaan omdat ze nog jong is en de afwijking maar licht is), dus wij weten niet precies waarop we ons moeten richten. We gaan nu maar uit van het gemiddelde wat ze noemen (zo lang als ze oud zijn als ze 'm krijgen, dat is dus 3 maanden), maar houden in ons achterhoofd dat het ook langer kan duren. Maar ik zou het al zo'n enorme stap vinden als ze 'm inderdaad overdag niet meer aanhoeft.
    En met jongetjes lijkt het me toch weer moeilijker om ze toch leuk te kleden. Met meisjes kun je nog jurkjes en maillotjes aantrekken. Veel plezier met broekjes kopen dus.
     
  4. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Wat lekker joh! Wat fijn dat het zo snel is gegaan! Kan me goed voorstellen dat je blij bent... kun je weer eens "goed" met je mannetje knuffelen ;)

    Ons mannetje draagt sinds een week een Frejka-kussen en ben ook blij als ie straks niet meer om hoeft.
     
  5. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Jeee joehooeeee!
    Echt een leuke verrassing!
    Ga maar lekker stadten en leuke broekjes kopen!
     
  6. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    oh wat fijn!
    das goed nieuws!
    nu dus alleen nog 3 maanden 's nachts?
     
  7. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ja hij hoeft alleen nog maar 's nachts en overdag als hij slaapt. Toys en Nijn, heel veel succes.
     
  8. sim

    sim Niet meer actief

    wat heerlijk! kan me voorstellen dat je dat ding helemaal zat wordt! hoop dat ie met slapen ook snel af mag blijven.
     

Deel Deze Pagina