Oogoperatie

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door ramoontjuh82, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Ik weet niet zo goed waar ik dit stukje moet plaatsen dus doe ik het hier maar even.

Onze zoon van 4 jaar wordt over 3 weken geopereerd aan zijn oog. Zijn oog staat scheef zeg maar (scheelzien). Ik vind dit heel erg spannend en ons mannetje zelf ook wel.

Nu komt het mijn schoonouders willen vast komen als wij weer thuis zijn maar nu zitten wij daar niet op te wachten omdat we de hele dag al in het ziekenhuis hebben gezeten. Het probleem is alleen dat ze niet willen luisteren als wij zeggen dat ze niet hoeven te komen, komen ze toch.
    Zouden jullie hun de deur wijzen als ze komen terwijl wij hebben gezegd dat ze niet welkom zijn?

Voorbeeld: onze jongste heeft laatst ook in het ziekenhuis gelegen en toen die weer thuis kwam hadden wij ook gezegd dat ze niet langs hoefde te komen. Mijn man had ze nog aan de telefoon gehad en had dat gezegd mijn buurvrouw stond er bij. Ik was boodschappen doen omdat we niks meer in huis hadden, kom ik thuis zitten zij daar. Ik mijn man geroepen ik vroeg of hij het ook had gezegd dat ze niet hoefde te komen dat had hij zei hij buuf had het ook gehoord.
    Ze zeiden toen ze binnen kwamen als je wilt dat we weer weg gaan gaan we weer maar ze zijn niet dom want dat doet mijn man toch niet.

Ik ben zo bang dat ze weer komen als de oudste geopereerd is. Ik ben hier zo klaar mee dat ze steeds hun eigen kop volgen en geen nee accepteren, dat ik op het punt sta om te zeggen dat ik ze niet meer hoef te zien als ze komen. Is dit te erg.

Er zijn meer dingen voor gevallen.
    MIjn band met mijn schoonouders is niet zo goed.

2. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18

Deel Deze Pagina