Hoi hoi snap het helemaal..ik gebruik vaak die van rimmel soft Kohl en die van kruidvat essence die je omhoog draait dus niet slijpt..wat ook helpt is het puntje met aansteker warm maken wel even wachten maar dan word het lekker zwart hahah sucses
oh dan ben ik bang dat t mij niet gaat lukken om een streepje ook boven te doen. lijkt me wel mooi namelijk..
DA, je kan het lijntje toch zetten zonder lenzen? Blijft echt mooi zitten....daarna je lenzen indoen.
ja dat zou opzich wel kunnen, alleen gebruik ik best wat vloeistof voor t inzetten van mijn lenzen, dus alles word dan erg waterig.. ach ga morgenvroeg wel ff uitproberen
Je kunt de punt van de oogpotloden die niet zo zwart worden ook heel even warm maken met een aansteker. Even wachten en pikzwart is het dan.. Ik doe ook gewoon de waterlijn aan de bovenkant zwart maken met een oogpotlood. En dat doe ik als ik mijn lenzen al in heb... Ik gebruik trouwens een potloodje van MAC.. Is wel wat duurder
Ik koop een kohl stiftje in een buitenlands zaakje hier in de buurt. Maar zie ze ook vaak op de markt. Kost maar 1 euro! Blijft perfect zitten en vervaagt niet in de loop van de dag http://pritiahuja.files.wordpress.com/2011/01/hashmi-kajal-pakistan.jpg
Ik doe precies hetzelfde en ik gebruik die van de hema, dat als je draait hij omhoog komt.. Haha Het gewone potlood werkt ook niet....
Inderdaad the best ever! Die had ik veeeeeeel eerder moeten ontdekken! Binnenkort de rest van de kleurtjes aanschaffen. Nu alleen nog zwart.
Ja ik heb hem gevonden!!! Even het potlood gepakt... Essence I love rock gloss eye pencil heet hij. Ow wat wat het een drama om weer een goede te vinden, heb nog 10 andere merken gehad! Maar deze is lekker zacht en ook weer iet te zacht!
Ik gebruikte vroeger altijd het eigen merk van de Etos, was de enige die zacht en vettig genoeg was om een mooi zwart randje te maken.
Idd die van de Action! En ik heb van de zwarte markt echt zo'n kohl 'stifje' zo'n indisch geval, maar ook erg goed!