Hey meiden, even jullie mening: Ik ben 26 maart bevallen van onze zoon Beau Nu dus ruim 6wk geleden. Ik geef volledig BV maar ben vanmorgen toch weer op gestaan met bloedverlies Het vloeien na de bevalling was in week 4 al gestopt.. dus dat kan het niet meer zijn. Nu is er bij de bevalling heeeeel misschien een klein stukje van de placenta achter gebleven, met de eindcontrole extra echo gehad maar het bleef onduidelijk Ik moest in de gaten houden als ik ineens weer zou gaan vloeien. Wel was er maandag bij echo te zien dat BM slijmvlies weer goed was opgebouwd (wat dus kan wijzen op menstruatie.. ) Dus ik weet het nu even niet Moet ik contact opnemen met de gyn of het gewoon maar even afwachten?
De eerste keer was het bij mij toen ook zo snel. de 2e keer heeft het 8 weken geduurd dus het zou kunnen dat het de volgende keer langer duurt.
Hallo Dolfijn. Ik gaf ook volledige BV en was ook na iets meer dan 5 weken al ongi. Had er niet op gerekend omdat de vk zei dat met volledige bv dit nog wel even kon duren. Ik zou als ik jou was even goed in de gaten houden hoe je vloeit. Is het zoals een normale ongi of zitten er stolsels bij. Ook even goed naar je lichaam luisteren. Als het te lang duurt of je vertrouwd het niet zou ik de vk bellen. Succes ermee!
De eerste keer (en soms ook de tweede en eventueel volgende keren) na de bevalling, verlies je altijd stolsel bij je menstruatie dus daar zou ik niet op afgaan. Bel gewoon de gyn voor de zekerheid zou ik zeggen. Ik geef dan wel geen bv, maar ik was na 6 weken alweer goed ongesteld en 2 weken later weer en 3 weken later wéér... Dus het kan wel even rommelen...