Wij zitten er aan te denken om over te stappen en dus voor toon te kiezen Zou graag wat ervaringen willen lezen?
De toon is een leuk hebbedingetje alleen betaal je naast je energiekosten ook abonnementskosten. Je kan tegenwoordig online via elke leverancier je verbruik online in de gaten houden dus bij een overstap zou ik gaan kijken naar de voordeligste prijs. Ik stap zelf ieder jaar over via www.prizewize.nl😉
Wij hebben Toon en vinden het best handig!! Je kan precies zien wat je verbruikt. Doordat we dit goed in de gaten konden houden kregen we zelfs geld terug dit jaar! In het begin wel paar keer storing gehad. Maar dat is opgelost.
Wij hebben ook een Toon. Idd, het verbruik is erg handig om te zien en we zien nu dus al hoeveel we elke maand minder verbruikt hebben. Je kan ook vergelijken met je buurt, en huishoudens met net zoveel personen, enz... Het nadeel vind ik wel dat hij erg gevoelig is. Het is al vaak gebeurd dat ik onderweg naar huis de verwarming aan wilde zetten en dat Toon dan offline is. Vaak is de wifi er dan even uit geweest of zo, maar dat vind ik wel lastig! En ja, het staat gewoon ook leuk aan de muur vinden wij
Wij hebben Toon nu een maand of drie in huis en bevalt prima, ik moest er eerst niks van weten maar betrap me erop dat ik 'm goed in de gaten hou ...het op afstand bedienen is handig ja en het vergelijken en tot nu toe geen last van storingen.