helaas niet je fotos gezien ik persooonlijk zou noooooooit hello kutty bril willen maar ik heb meteen al in een post gezet dat als de brillenwinkel met dat soort spul aan zou komen ben ik de winkel uit gelukkig verkoopt onze opticien dit ook niet in zijn winkel dan kan ze het niet zien ook ik vidn een bril moet elke dag op en zou iets kiezen wat wat tijdlozer is
Ik zet ze even in een album. Dat is handiger, ik vind ze hier zo open en bloot staan namelijk daarom had ik ze na een dag weer weg gehaald.
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Even kijken, doe ik dat zo? Ja dus
ik vind bril 1 haar erg goed staan! bril 2 opzich ook maar ik hou niet echt van hello kitty dus zou daar niet snel voor kiezen.
Hahahaha Weet iemand misschien hoe de test heet waarbij ze in het oog druppelen om de pupillen groter te maken?
Ik vind bril 1 of bril 2. Bril 3 is iets voor als ze wat ouder is. En ik vind niks met Hello Kitty op die leeftijd. Zolang de bril maar uit degelijk materiaal bestaat! Uiteindelijk gaat ze deze bril maar een paar jaar dragen, want op de duur wordt haar hoofd toch groter en moeten haar glazen misschien af en toe aangepast worden.