Hallo lezers, Begin juli verwachten wij ons tweede kindje, we hebben al een dochtertje die in augustus 2 jaar word. Nu is het onze bedoeling dat ze een nieuwe slaapkamer krijgt, haar huidige kamer.. De baby kamer blijft zoals deze is en voor haar willen we een mooie nieuwe meisjes kamer creëren.. Ze krijgt dus o.a een ander bed,.. we zijn van plan gewoon een standaard maat bed te kopen met een valhekje. We zijn nu al aan het wisselen met pyjama zak, of gewoon een pyjama. . dat gaat erg goed! Ik vroeg me af voor welk beddengoed jullie gekozen hebben, dekbed etc ?? Welke maten heb je dan nodig, welk type dekbed.. noem maar op.. We willen dat heel binnenkort allemaal gedaan hebben zodat we rustig de tijd hebben voor haar om aan alles te wennen.. Hebben jullie verder nog tips? Groetjes
Wij hebben een meegroeibed gekocht met een normale maat eenpersoonsdekbed. Hoezen heb ik zelf 2 gekozen en eentje door haar laten kiezen. Ze is overgegaan toen ze 19 maanden was. De nachten gingen gelijk goed, ze is er nog nooit uitgekomen. Als ze 's morgens wakker wordt, roept ze ons ook ipv dat ze haar bed uit komt. 's Middags wilde ze niet gaan slapen in haar grote bed maar ze was nog niet toe aan het overslaan van dutjes dus heeft ze tijdelijk in het campingbedje geslapen op haar kamer. Dan kon ze zo nog 2 uurtjes tukken.