Belachelijk vaak schoonmaken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danielle1982, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik ben toch benieuwd... Ik heb nu vorige week alles heeeeeeeeeeeeel goed schoongemaakt. Echt een to do list afgewerkt, zodat ik het nu alleen maar bij hoef te houden.
    Maar ik blijf gewoon aan het poetsen, ben er gewoon verslaafd aan lijkt het.... ;)

Het is hier thuis nu heerlijk hoor, echt krijg er rust van, maar als ik nu door blijf lopen tot 42 weken, lijkt me dit toch haast niet vol te houden. LIjkt wel een obsessie te worden onderhand... :$:)

Herkenbaar?

p.s normaal ben ik ook wel netjes hoor, maar niet zo belachelijk als nu. ;)

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dat heet nesteldrang :D

3. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    Ik herken het zeker ! hier ook zo een schoonmaak gek :D bij mijn vorige zwangerschap ook heel erg gehad. ik geef er maar gewoon aan toe kan er tog niet tegen vechten hihi :p een heerlijk schoon huis straks ;)

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja echt afschuwelijk hé... 300 flessen met verschillende schoonmaakmiddelen... hahaha :D
    Het is idd wel heerlijk, maar ook wel vermoeiend voor mij en ons gezin. Als zoonlief door huis loopt, loop ik er bij wijze van met de stofzuiger achteraan. :D

5. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Heeeel herkenbaar! Ik bleef ook wassen vooral de rompertjes en het beddenhoed van de wieg. Lekker aan toegeven! Als het straks niet meer gaat, stop je er vanzelf wel mee! Genoet mog even lekker vam je buik en veel geluk alvastet jullie nieuwe gezinslid:)

6. SteffieLove

15 jan 2012
    98
    0
    0
    noord holland
    Hihi hier ook heeel herkenbaar! Bleef alles maar schoonmaken en waarom geen idee maar de zeep tussen me handen voelen of badschuim vond ik heerlijk bleef maar soppen en douchen haha! Een kleine 2 weken vanaf het begon later ben ik bevallen en op de dag van de bevalling had ik totaal geen zin om schoon te maken en was mijn moeder ons hele huis aan het schoonmaken, kleintje is in een onwijs schoon huis geboren dus :p..

Succes de laatste weekjes!
    Liefs

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb er totaal geen last van. Bij de vorige ook niet. Maar ik ben dan ook met een obsessief schoonmakende man getrouwd. Die laat niks voor mij over :p

Deel Deze Pagina