Heb ik weer.... Ik net naar de apotheek zit ie tot half 2 dicht... Hmm schiet lekker op zo... Dus na half 2 horen jullie het! Liefs, Geraldine
haha ja dat zal ik ook wel willen... Maar ik woon in een klein dorpje waar ze geen drogist hebben.. Mijn vriend heeft de auto mee dus ik kan ook niet ff naar een ander dorpje toe om hem te halen... Pff ik word er echt moe van.!
grrrr haha begrijp je frustratie!! het is maar 1 uur, maar lijken er 24 he... maar toch, probeer uit te gaan van niet he... anders voel je je zo teleurgesteld.... voel je je anders als anders? xxx
oeh spannend dit! Volgens mij zit iedereen hier na half 2 vol spanning te wachten op het (hopelijk positieve) antwoord. Ik in ieder geval wel! Ik duim voor je!!!
Ja denk ook dat iedereen hier met spanning zit te w8 Ik blijf zitten tot zeker half 4 dus hoop heel goed nieuws te horen liefs winnie
ja ik voel me we anders... maar ik ben bang dat ik het me een beetje aan praat... maar 1 ding kan ik niet omheen ik heb een opgezette buik... en een vol gevoel, misselijk de heledag door maar het is niet zo dat ik moet overgeven. Liefs
ja waar ik woon zit ook alles om de hoek ik heb laatst zelfs op mijn werk een test gedaan op de wc gewoon ff om de hoek naar de apotheek met de smoes dat ik tampons nodig had