OOOOOO, het is bijna 13.30!!!! Rennen naar de apotheek jij! En rennen weer naar huis! Je hebt toch wel je plas opgehouden he?? Duim, duim, duim!
Niemand hier gevraagt hoever het lopen is naar die apotheek Misschien wel een half uur heen en een half uur weer terug
Heeft ze eigenlijk wel gezegt dat ze lopend ging : Ze kan ook met de fiets toch? Misschien heeft ze wel een lekke band!
Geraldine... Weet je al wat??? Ik voelde me trouwens in de 1e ronde ook anders. Had een opgezette buik en steken (vanaf de eisprong tot ongi), moest veel plassen, misselijk...maar niks. Nu in de 2e ronde voel ik me precies hetzelfde. Zou wel top zijn als het bij jou raak is...
geraldine laat eens wat weten ik heb het superdruk op me werk maar blijf steeds kijken omdat ik zo benieuwd ben hahaha dus laat ff wat horen dan kan ik weer verder
pfff wat een miepjes zijn wij zeg misschien heb ze een nega test en zit ze in de put pffffff ik hou het niet meer hoor
Ben net even gaan kijken bij het topic "Ik ben zwanger" Ik dacht, misschien is ze daar wel heen gerent. Maar ook daar geen Geraldine te bekennen Ik hoop maar dat het geen slecht nieuws is...
nou jackie daar zat ik zelf ook aan te denken maar durfde het niet uit te spreken omdat ik bang was dat het zou uitkomen. maar we houden hoop!
al die duimen van ons doen meer werk dan het hard op uit spreken hoor hihi maar vraag me wel af waar ze nu blijft vraagje trouwens ik moet steeds refreshen om nwe berichten te lezen hoe doen jullie dat?
Ik ben net thuis en zit dit topic te lezen, echt humor zeg.. Jullie zijn allemaal veel zenuwachtiger dan Geraldine.... En dan die leuke opmerkingen, lekke band, nodig plassen enz enz hahaha geweldig zeg!!