Hee dames! Heb tijdje geleden wat gepost over aanschaf van positiebroeken.. Lekker geshopt en ze zitten heerlijk! Had ik eerder moeten doen 😋 Nu een vraagje over lingerie.. Dit begint toch ook te trekken en niet lekker te zitten! En nee! Ik wil niet van die tenten over m'n buik of een boxer van m'n man aan haha! Heb es online gekeken, ook bij de hm en ga zo maar door en kwam ik zwangerschapslingerie tegen.. Van hipsters tot mooie lingerie.. Nu zit ik toch een beetje in dubio of ik nu zwangerschapslingerie wil gaan halen of gewoon leuke lingerie die ik tijdens de gehele zwangerschap kan aandoen.. Zou natuurlijk leuk zijn en stiekem een beetje verantwoord shoppen haha als ik na m'n zwangerschap het eventueel ook nog aan zou kunnen doen! Maar zouden ze het redden gedurende maanden.. Wat hebben jullie gehaald en wat zat/zit lang lekker?! Groetjes!
Ik heb de lingerie van de H&m en zat prima! Was er erg blij mee wat een opluchting na het knellende ondergoed
Hipsters van de h&m heb ik. Gewoon mn eigen maat. Voordeel is dat er meer rek in zit dan normaal ondergoed, zonder dat het uitgeribbeld wordt. En na de zwangerschap ben ik van plan ze te blijven dragen
ik draag mijn oude onderbroekjes nog steeds.. draag wel altijd hipsters en koop ze meestal gewoon bij zeeman/hema. bh's heb ik wat groter gekocht en draag ook vaak een sportbh omdat die zo lekker zitten.. speciaal voor de zwangerschap lingerie vind ik zelf een beetje zonde van het geld. alleen als je bv wil gaan geven zou ik investeren in een paar mooie bh's omdat je die waarschijnlijk langer zal dragen dan de zwangerschapsonderbroekjes
Ik heb de hipsters van de H&M, droeg hiervoor mijn eigen ondergoed maar vind het nu wel heel lekker dat ze onder mijn buik vallen en dus voel ik ze niet steeds zitten! Deze kan ik prima na de zwangerschap weer aan mits ze nog mooi blijven natuurlijk dat weet ik niet!
Ik lees mee! Ik draag altijd strings, en dat gaat nu nog aardig, maar sommige beginnen al te knellen bij m'n buik grrrr heb zo'n hekel aan shorts
Gewoon 3 slios voor 3 euro van de hema. Passen prima gedurende de hele zwangerschap. Ik draag dan wel hoog maar er knelt echt niets ook niet bij 38 weken. Bhs heb ik ook van hema. Gewoon een maatje groter dan normaal. Volstaat ook.
Heb hipsters van zeeman zitten perfect, goedkoop & na zwangerschap gooi ik ze weg. Bhs heb ik wel van hema, 2voor 10 of 15 geloof ik. Inderdaad maat groter.
Ik draag altijd strings, ik heb er nu een stapel extra gekocht in een maat groter (van XS naar S, ze vallen namelijk wat groot) bij Primark. (Ik dacht 14 stuks voor 10 euro) Zijn deels stretch en zitten héérlijk! Niet duur dus na de zwangerschap kunnen ze (hopelijk!) de deur weer uit.. Je zou zeggen wat krijg je voor die lage prijs maar het ziet er nog super uit (sexy ook wel) en de kwaliteit is ook prima! Zal vast geen jaren meegaan maar ik draag het nu al een paar maanden en ziet er nog erg goed uit. Ze hebben zóveel verschillende kleuren en stijlen daar. Mijn man is ook niet ontevreden..
Hier ook de hipsters van de h&m, heerlijk! Die zit ook goed in combinatie met kraamverband, haha. Ik heb bij beide zwangerschappen lang gevloeid, dus dat was wel zo prettig.
Hier ook h&m hipsters. Zitten heerlijk! Even een tip voor de stringdraagsters onder ons: na de bevalling is het wel echt heel handig om iets anders dan strings te kunnen dragen Ik heb voor direct na de bevalling enorme oma onderbroeken van de zeeman gebruikt, ideaal! En die hipsters van de h&m blijven inderdaad mooi en fijn. Ik heb sinds mijn eerste bevalling geen string meer kunnen dragen door het litteken, dus ben blij dat ik die hipsters had
He dames! Bedankt voor jullie reacties! Ben zojuist bij de Hunkemöller geweest en daar wat leuke lage lingerie gehaald met een maatje groter.. Zien er leuk uit en zitten prima! Die hipsters van de hm ook even besteld! Nou bedankt weer voor delen van jullie ervaringen! Erg leuk!
Snap ik maar er zit heel wat tussen string en tent had er zelf toen niet bij stilgestaan tot iemand het me zei. Voor de eerste zwangerschap had ik alleen maar strings nu 0
Goed dat je ze besteld hebt! Ben toen in de winkel gaan halen. Moest een verkoopster vragen of ze mn maat van t rek kon halen. Wie hangt er nou positie ondergoed onder aan het rek? Hoogte net boven de enkels bedoel ik dus. Zwangere dames kunnen aan het eind eht niet meer zo diep bukken hior :' ).
Nog een toevoeging op de bh's: ik heb bij de hunkemoller van die verlengstukjes gekocht daarmee passen ze bij mij nog prima.
Haha ja ik moest wel! Bij onze hm heb je geen mama.. Dan moet ik een stad verder rijden.. En miss zijn ze daar niet.. Daar word ik dus niet blij van haha.. Dan maar even geduld hebben 😋 Hahha jaa dat is idd niet handig dat bukken met zo'n buik.. Heb je je beetje in kunnen houden toen met je hormonen 😆😁