Ben zo klaar met die mensen bleghhhhhhh hoe erg... Ze vinden niks belangrijk ja hun bier en hun eigen leven en sorens. Mijn dochter was 25 sep 4 geworden ze waren op 22 september terug gekomen van vakantie bij hun dochter in spanje. en ze zouden komen naar romy haar verjaardag. Kreeg ik te horen dat ze niet komen want hadden geen geld en hadden ook geen zin om 2 uur te reizen dit viel bij me in het verkeerde keelgat echt was en ben zoooooo kwaad stoom uit mijn oren. ze zijn niet op romy haar verjaardag gekomen en ze heeft tot op de dag van vandaag nog niks gekregen en ze ook niet gezien belachelijk vind ik het... ik heb ook geen behoefte om ze te spreken heb er gewoon geen zin in maar morgen wordt de oma van mijn vriend begraven en tja daar zijn hun ook. nou ga ik erheen voor mijn vriend moet er voor hem zijn maar dat achterbaks gedoe van zijn ouders bah als ik ze al zie wordt ik zooooo kwaad. mijn vriend en ik hebben ook alleen maar ruzie over maarja ik kan het niet loslaten en wil ze gewoon even niet meer zien dit is niet de eerste keer namelijk. en als je bij mij iets verkeerds heb gedaan heb je toch wel een probleem als ik je eenmaal niet moet dan moet ik je niet en dat gaat niet zomaar meer over helaas. Romy is mijn meissie en dat ze niet op haar verjaardag zijn gekomen vind ik belachelijk en niet kunnen
wat erg van je schoonouders dat hun niet op de verjaardag van hun kleindochter komen! ik snap dat je je hier boos om maakt, dat zou ik ook doen! dat zou ik ook echt niet los kunnen laten... maar het zijn de ouders van je vriend/man en die zal het waarschijnlijk ook altijd voor ze blijven opnemen...
Ik snap je gevoel. Ik zou ook erg boos zijn. Maar probeer dit morgen niet te laten overheersen, dat zou een onrespectvolle situatie worden.. Houdt morgen de eer aan jezelf.. De dag daarna kun je weer boos zijn
pff... te ver reizen? belachelijk!! mijn schoonfamilie komt niet op E. haar verjaardag omdat t op zondag is.. kan je gevoel.dus.goed voorstellen!!! zou aan hun niet te veel aandacht schenken.. ik heb zoiets: als hun onze dochter niet belangrijk genoeg vinden, ik hun dan ook niet!
Ik begrijp je volledig! Hier vader van ex het ergste van de 2, kwam niet op kraambezoek, niet naar 1e verjaardag. Of hij 2e verjaardag wel is geweest, geen idee, toen waren we al uit elkaar. Ben iig blij dat ik ze nooit of te nooit meer moet zien! Ging na een tijd ook nooit meer mee op bezoek, hier is 't ook: heb veel geduld, maar 1x goed verknoeid en/of extra kansen gehad om het goed te maken en niet benutten, dan is 't gedaan en 't komt ook NOOIT meer terug. Om zeep is om zeep bij mij!
bij mij dus ook en morgen hou ik zeker wel respect echt wel maar mijn vriend wou ze eerst gezellig ophalen ja daag echt niet rot op no way geen zin in ze gaan maar zelf erheen zie ze daar wel is de zoveelste keer dat ze geen intresse tonen en daarbij gaan ze 24 nov weer naar spanje tot 24 december en dan denk ik pfffffff en de kinderen dan en sinterklaas vieren en kerst? we gaan verhuizen eindelijk ons eigen huisje en ze gaan pleite en helpen ons dan niet wat heb ik daar toch aan
ik zou ze ook lekker in hun sop gaar laten koken en geen contact meer wensen. Niet als het niet nodig is iig... kom op dit kan toch niet! Ik zou ook super gekwetst zijn! En zeker niet lekker ff op gaan halen... dikke doei!
tja en het is echt de stomste fout die ze hebben gemaakt want romy is natuurlijk speciaal voor mij aiden ook hoor maar toch hoe kun je dat kan gewoon niet in mijn ogen
Sommige mensen zijn gewoon zo. Ze zien niets behalve hun eigen hachje en dat is het belangrijkste. Egoïsten tot en met. Jammer dat ze dan ook geen leuke opa en oma kunnen zijn. Die kans hebben ze gemist. flowertje, hebben je kinderen wel een lieve opa en oma aan jouw kant?
ja echt wel wij wonen in bij mijn vader maar hebben een huis gekocht dus binnenkort gaan we daar weg wat ik best moeilijk vind mijn kinderen hebben dus een grote band met mijn vader en met mijn moeder ook op zich wel
romy heeft het niet echt door gehad maarja dan belt ze weer op de moeder van mij vriend en zegt dan haar romy het is oma pfffff rot op je bent niks