Hallo, We gebruiken al 6 maanden ovulatietesten. Elke maand geven ze nauwkeurig mijn ei-sprong aan, maar ik ben nog niet zwanger... Voordat ik probeerde zwanger te worden was mijn cyclus standaard 28 dagen. De afgelopen maanden ben ik geregeld overtijd, maar helaas.. Nu ben ik weer 8 dagen overtijd. Maar de zwangerschapstest slaat niet aan! Morgen weer proberen! Hopelijk is het nu raak! Wie heeft er ervaring in het gebruik van ovulatietesten? Groeten, Ella
Heel veel ovu testen gebruikt, maar die geven niet de garantie (jammer) dat je daarmee zwanger wordt. Ook al weet je wanneer je eisprong is en klus je op de juiste momenten ook dan hoeft het niet zo te zijn dat je zwanger raakt binnen 6 maanden
Hai Ella, Ik gebruik nu ook sinds een maand of 5 ongeveer ovu-testen (ben in januari gestopt met de pil) en ook netjes iedere maand een positieve test, op het juiste moment geklust en nog niet zwanger... Soms wordt ik er wel onzeker van (zou er wat mis zijn? Tenslotte weet ik zeker dat we wel op het juiste moment hebben geklust al die maanden) vooral als je van veel mensen in je omgeving hoort dat ze zwanger zijn. Mijn cyclus is niet super regelmatig dus ook daarom vind ik ovu-testen fijn. Sinds wanneer ben jij bezig voor een kleintje? --> lees nu de topictitel.. sinds 6 maanden dus Ben je gelijk de eerste maand gestart met ovu-testen dus.
Ik heb ze nu ook twee maanden gebruikt en ik stop er weer mee! Ik wordt er helemaal gek van, van die dingen! Vorige keer ben ik na 7 rondes ook spontaan zwanger geworden dus dat moet nu ook wel lukken! Het schijnt wel zo te zijn dat ovu-testen soms pas positief aangeven als je je ei al gehad hebt Dan heb je er niet zo veel aan
Wij klussen gewoon standaard voldoende rond die tijd dus dat is sowieso geen probleem (of de ei nu al is geweest of niet ) maar wordt wel iedere keer 2 weken na de positieve test ongi en dat is wel superhandig om te weten
Hoi Sinja, Wij zijn vanaf het begin al bezig met ovu-testen. Daar ben ik ook erg blij mee, want mijn ovulatie is erg laat. Pas rond dag 20. Jij geeft ook aan dat je onregelmatige cyclus hebt, dus dan is het erg handig! Soms word ik wel een beetje moe van het testen..Eerst ovu-testen en dan ben je blij als die aanslaat. En vervolgens weer de zwangerschapstesten... Je geeft aan dat je in januari gestopt bent met de pil. Ben je vanaf die tijd direct begonnen met klussen? Wat duurt elke maand dan lang he? Dit is onze 6e maand, maar had eerlijk gezegd wel verwacht dat we sneller zwanger zouden worden. Maar geloof dat we nog niet mogen klagen, want 6 maanden is nog niets... Vanmorgen heb ik weer een zwangerschapstest gedaan. Het leek erop of hij heel licht aansloeg, maar het was wel een twijfelgeval. Dus we durven nog niet blij te zijn. Ga nu gewoon elke dag testen! Groetjes van Ella
Hoi Eleni, Kan me goed voorstellen dat je gek wordt van al die ovu-testen! Als de ovulatie-test aanslaat, dan vind je ei-sprong binnen 24-48 uur plaats. Het is dus niet zo dat je dan al te laat bent. Groetjes Ella
Tja, zwanger worden is geduld hebben. Het is leuk als het snel lukt, maar je moet eigenlijk uitgaan van gemiddeld een jaar afwachten tot het raak is bij mensen die normaal vruchtbaar zijn.
Ja dat klopt idd, maar bij somigen wordt hij pas posi als het eitje is geweest! héél vreemd is dat.... Hoop dat het voor jou niet al te lang meer gaat duren!
Hallo, Wij zijn nu voor de 4de maand bezig en idd ook al vanaf het begin met ovu-testen, en ook precies op de dagen geklust...maar helaas om gek van te worden... Ik begin ook heel erg aan mezelf te twijfelen.. of alles wel goed is bij mij en mijn partner ( jahh ik weet dat het normaal een half jaar kan duren maar toch) gelukkig snapt iedereen dat hier wel denk ik... Maar Ella1982 ik ben benieuwd of je zwanger bent....ik zal voor je duimen..Ik kan zondag, maandag gaan testen..pffffff Succes dames....
Heeeej dames! Wow..gisteren getest...En ja hoor! Zwanger! De ovu-testen hebben dus toch hun werk gedaan! Dus dames blijf volhouden met die ovu-testen! Het is nu wel erg onwerkelijk. Van te voren had ik verwacht dat we elkaar huilend in de armen zouden vliegen...Maar we bevatten het allebei nog niet echt! Nu maar hopen dat ik het nog een tijdje voor me kan houden! Ik wens jullie allemaal heel veel geluk! Ik hoop dat jullie ook snel zwanger raken! Ik duim voor jullie! Liefs van Ella
Hoi, Ik heb ook een tijdje ovu testen gebruikt en heb ze in d eprullebak gesmeten. Want daar word je toch helemaal gestoord van die dingen. Gewoon meer op je lichaam af gaan en proberen om de 2 a drie dagen te klussen. Mijn ervaring is dat ik veel te gefocust was op die dingen en dan in spanning zitten wachten op je dag dat je ongi moet worden en dat je dan ook nog overtijd denkt te zijn en je dus een paar dagen later toch ongi word dus hou je je eigen lichaam voor de gek of het houd jou voor de gek tis maar net hoe als je het bekijkt. Maar zo bekijk ik het.