ooh wat een pijn! word er even helemaal deprie van

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door buikje123, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Ik denk dat ze in het ziekenhuis wat makkelijker zijn met pijnstilling geven icm bv. Ik zou het gewoon eens vragen of je echt niet iets meer mag hebben.

Maar hou vol meid! Het wordt beter! Kijk maar vaak naar je kleinte, misschien verzacht dat wat. :)

2. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Hey meis volgens mij had je al eerder een topic met dit onderwerp toch? Of raak ik in de war? Had al gereageerd maar het gaat echt over. Een week duurde het bij mij. Die helse pijn zijn verschrikkelijk maar wou je even een digitale knuffel geven.

3. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik had dat een week nadien ook...trok door heel mijn been die pijn. Wat bleek; zat er een hechtknoopje heel diep die flink irriteerde...De verloskundige heeft deze afgeknipt na een week en de dag erna was het al meteen een stuk minder pijnlijk en 2 dagen later helemaal weg! dus ik zou er toch nog even naar laten kijken als ik jou was.

4. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    er is gister een knoopje doorgeknipt en werkelijk waar ik kan nu super veel zonder pijn! ja beetje beurs gevoel maar dat is normaal! super! bedankt voor al jullie lieve reacties:)

5. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Wat herkenbaar, je verhaal.
    Had ook een grote knp en enkele flinke scheuren, maar die knip hééft me toch een pijn gedaan. Plassen onder de douche en dan nog tranen van de pijn.
    Bij mij zijn er na 10 dagen ook knoopjes doorgeknipt, en drie dagen later nog enkele, en dat luchtte enorm op (hoewel ik tijdens het doorknippen ervan toch even tegen het plafond zat).

Het gaat nu echt elke dag beter, veel sterkte!

Deel Deze Pagina