Ooh wat erg, dochter vertelt wat ik gezegd heb over papa...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Vollutto, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Op zaterdagmiddag ga ik altijd met mijn dochtertje van 2 jaar bij mijn opa en oma langs. Aangezien ze leven als kat en hond zijn er nogal wat woordenwisselingen. Mijn dochtertje heeft iets opgevangen van opa en nu als zij rustig in haar zandbakje aan het spelen is, zingt ze "g*dverdomme, g*dverdomme"........ :)

Het klinkt heel grappig uit haar mond maar is natuurlijk niet de bedoeling! Ik probeer haar ook duidelijk te maken dat ze dat echt niet mag zeggen en heb mijn opa hier ook op aangesproken. Hij schrok er best van!

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hahahaha :D

Leuke verhalen weer hier :)

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Tuurlijk weet ik dat ze buiten de deur ook veel woorden leren, maar ik wil in ieder geval zelf niet degene zijn die hem leert dat woorden als kanker en klootzak en andere scheldwoorden normaal zijn.

Ik moet altijd heel hard lachen om mijn kinderen als ik ze ons precies hoor nadoen, maar het lachen zou me vergaan als ik ze klootzak hoor zeggen/doorvertellen aan anderen, omdat ie mij dat heeft horen zeggen.

Maar zo denk ik erover en ik weet ook dat ik heel conservatief of truttig ben hierin. Ik wil totaal niet dat mijn kinderen horen dat ik hun vader uitscheldt.

Ik wil niet te oordelend overkomen, maar geef wel mijn eigen mening.

Maar wat ik als zei: zoeits zet je scherp!

4. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Hahaha... kan me voorstellen dat je je schaamt hoor! Ik heb ook wel eens van die 'gekke' dingen.

Pas nog: na 827x het liedje van Woezel en Pip ('ow, ik voel me fijn, zou geen ander willen zijn') te hebben gehoord, werd ik er behoorlijk flauw van en begon ik aan een verbastering:

ow ik voel me fijn, zit zo lekker aan de wijn..

Hmmm... twee dagen later zong dochterlief deze versie keihard in het winkelcentrum!! Wist ik ook even niet waar ik kijken moest :)

5. tanja8

tanja8 Niet meer actief

oooooooooh kinderen zijn zo grappig.

Zeker als je dan net even woorden hebt met mekaar.... kan dat raar uitpakken.

Maar ook erg grappige dingen:D

Deel Deze Pagina